مقالات محله

راهنمای خرید مبل راحتی دست دوم

راهنمای خرید مبل راحتی دست دوم

سمساری محله :یکی از لوازم مورد نیاز برای منازل در دنیای مدرن امروزی ، انواع  مبل های راحتی می باشد. این نوع مبل در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و بی نظیری تولید و روانه بازار های جهانی می شوند. جنس بعضی از این مبل ها ممکن است برگرفته از چرم های طبیعی و مصنوعی باشد.

برخی دیگر از آن ها دارای روکش هایی از جنس پنبه و پارچه می باشند که انتخاب و خریداری هر کدام از آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. دسته بندی مبلمان ها بسته به نوع محیطی که قرار است در آن چیده شوند به سه گروه اصلی مبل های اداری و مبل های مخصوص منازل یا مبل راحتی و مبل های کلاسیک تقسیم می شوند.

دکوراسیون منزل و محیط کار نیز در انتخاب نوع مبل ها از نظر جنس و طرح بسیار تاثیر گذارند. در کشور ما و در اکثر آپارتمان های مسکونی از انواع مبل راحتی استفاده بیشتری می شود. ست های مختلف مبل های راحتی عمدتا دارای یک کاناپه، یک مبل دو نفره و دو مبل تک نفره می باشند که کار چیدمان آن را در منزل بسیار راحت می کند. هدف از ساخت مبل راحتی همان طور که از اسمش پیداست جهت تامین آسایش و راحتی هر چه بیشتر افراد خانواده علی الخصوص افراد مسن تر می باشد که بر همین اساس عمده انتخاب خانواده های ایرانی برای تامین و خرید مبلمان منزل خود، انواع مبل راحتی می باشد. مانند سایر کالا های موجود در خانه ، مبلمان راحتی را نیز ، می توان به صورت دست دوم پیدا کرد.

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی نامناسبی که در سطح کشور حکم فرماست و به دلیل تحریم های موجود، عوامل بی شماری دست به دست هم داده اند تا خانواده ها در تامین نیاز های روزمره خود دچار مشکل شوند. کاهش قدرت خرید مردم در همه زمینه ها به وفور دیده می شود در نتیجه اگر شما جزو آن دسته از خانواده هایی هستید که می خواهید در آینده ای نه چندان دور برای خرید سرویس مبلمان منزلتان اقدام  ، پیشنهاد ما برای شما این است که به خرید انواع مبلمان دست دوم بپردازید تا در هزینه های خود نهایت صرفه جویی را داشته باشید.

هنگام انتخاب مبل راحتی دست دوم به چه چیزهایی دقت کنیم؟

 برای خرید مبلمان راحتی دست دوم ، قاعدتا شما به یک سری نکات نیاز دارید. برخی از این نکات عبارتند از :

  • در هنگام خرید مبلمان راحتی دست دوم برای منزل خود فارغ از جنس و طرح مبل ها باید به نکات حائز اهمیتی توجه ویژه داشته باشید. یکی از موارد مهم این است که شما تصمیم قطعی خود را برای انتخاب نوع مبلمان گرفته باشید، در مراحل بعدی باید متناسب با دکوراسیون منزلتان اعم از چیدمان لوازم منزل، رنگ و طرح فرش های موجود، سایز اتاق ها و پذیرایی، مبل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • در هنگام خرید سرویس های مبلمان دست دوم باید بدانید که آز آنجایی که این اجناس قبلا استفاده شده اند ممکن است ایرادات و معایب زیادی داشته باشند پس به این نکته توجه داشته باشید که خریدتان حتما به صورت حضوری باشد تا بتوانید سرویس انتخابی خود را به خوبی برانداز کنید.
  • دقت داشته باشید که در وهله اول باید روکش و پارچه مبل مورد نظر را به خوبی بررسی کنید چرا که ممکن است در بعضی قسمت ها دچار پارگی، دوخت مجدد، وجود لک و … باشد که جلوه مبل را زشت و بد می کند و برای خرید شما مناسب نباشد.
  • وقتی که خیالتان از بابت تمیزی و سالم بودن پارچه مبل راحت شد، حال نوبت چک کردن دسته ها و پایه های مبل راحتی دست دوم می باشد که نباید شکستگی داشته و فرم آن از دست رفته باشد.
  • باید توجه داشته باشید که اگر شما در هنگام خرید تمامی این نکات را رعایت کنید و در نهایت به خرید مبل مورد نظر خود بپردازید یقینا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. اما لازم به ذکر است که به دلیل آن که جنسی که خریداری کرده اید، دست دوم می باشد نباید انتظارات زیادی از آن ها داشته باشید.

فواید و مزایای خرید مبلمان راحتی دست دوم

شاید برای شما هم این سوال مطرح شود که آیا اجناس دست دوم از کارایی و کیفیت مناسب و در خور توجهی برخوردار هستند یا خیر. ما در اینجا به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که می توانید با خیالی آسوده به خرید مبلمان راحتی دست دوم برای منزل و آپارتمان خود بپردازید. اگر شما به عنوان بانوی خانواده خود به دنبال آن هستید تا در فاصله های زمانی کم و متناسب با مراسمات و مناسبات مختلف، تغییر و تحول زود به زود در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، و ظاهر خانه خود را از یکنواختی و بی روحی در آورید، اما از توانایی مالی بالایی برخوردار نیستید برای خرید مبلمان راحتی منزلتان، توصیه می کنیم که به خرید انواع دست دوم این اجناس بپردازید چرا که هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید و هم به یکی از اهداف و نیاز هایتان دست یافته اید و می توانید در فاصله های اندک، دکوراسیون های متنوعی را برای منزل خود طراحی کنید. مبل های راحتی دست دوم به نسبت انواع نو آن ها قیمت بسیار پایین تری دارند و امکان خرید آن ها برای خانواده های متوسط رو به ضعیف بسیار فراهم است.

 روش های خرید انواع مبلمان دست دوم

شما می توانید با توجه به نیاز خود و متناسب با شرایط مالیتان به خرید هر کدام از این مبل ها بپردازید. جالب است بدانید که سمساری های زیادی  در کشور وجود دارند که در زمینه فروش مبل های راحتی دست دوم و در حد نو فعالیت گسترده ای دارند و اگر از نظر مالی شرایط مناسبی برای خرید سرویس مبلمان  نو ندارید می توانید به یکی از این مراکز مراجعه نمایید. برخی از این مراکز دارای انواع مبلمان ها در طرح های مدرن و کلاسیک می باشند که با اندکی گشت و گذار در این فروشگاه ها و صبر و حوصله می توانید سرویس مبلمان مورد نیاز منزل خود را خریداری نمایید.

کلام آخر

اگر دوست دارید مبلمان راحتی و انواع دیگری از مبلمان را به صورت دست دوم خریداری کنید ، ما به شما سمساری محله ، با سابقه ای درخشان را معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا