مقالات محله

۷ نکته مهم هنگام خرید میز ناهار خوری دست دوم

۷ نکته مهم هنگام خرید میز ناهار خوری دست دوم

 

سمساری محله : مبلمان و میز ناهارخوری یکی از دلایلی هستند که باعث می شوند خانه خود را دوست بدارید. میز ناهارخوری یکی از لوازم های جانبی است که باعث می شود خود و خانواده برا صرف وعده و میان وعده های غذایی دور یکدیگر جمع شوید و بت شما کمک می کند از امکانات یک سبک زندگی راحت لذت ببرید. از آنجا که این وسیله تقریبا فضای بزرگی را در آشپزخانه می طلبد، ما اغلب نمی توانیم یک میز ناهارخوری با اندازه دلخواه در آشپزخانه خود بچینیم. ب همین دلیل، با خرید میز ناهار خوری دست دوم،  هم در هزینه ها صرفه جویی می شود هم راه دستمان برای خرید مدلی با اندازه دلخواه بازتر است. برای کمک به شما در خرید میز ناهارخوری دست دوم ، این ۷ نکته را بررسی کنید.

 

۱) قبل از خرید میز ناهار خوری، آن را امتحان کنید:

خواه میز ناهارخوری دست دوم را از سمساری بخرید یا یک سایت آنلاین ، قبل از دادن پول، آن را “امتحان” کنید.  روی صندلی ها بنشینید و دست هایتان روی میزها تکیه دهید.  اگر جایی از آن آسیب دیده است، مثلا روکش چوب کنده شده است، پایه صندلی شکسته، روکش صندلی کهنه و فرسوده شده و … حتما به فروشنده بگویید. اگر قابل تعمیر است، می توانید آن را اصلاح کنید و پول تعمیر را از قیمت میز ناهار خوری کم کنید. گاهی اوقات ممکن است که فروشنده بخاطر اینکه از شر وسیله خود خلاص شود دستی به سر و روی آن کشیده باشید. مواظب باشید که پول خود را الکی به هدر ندهید و قبل از خرید خوب آن را چک کنید.

 

۲) قبل از خرید، به تمیزی صندلی های میز ناهارخوری دست دوم دقت کنید:

صندلی ناهارخوری که در خانه شخص دیگری بوده ممکن است روی آن غذا ریخته باشند و ‌پارچه روکش تمیز نباشد و همچنین بوی بدی بدهد. هنگام خرید این کالا ، این مورد را در نظر بگیرید. چون که سالهای سال شما و خانواده تان می خواهید روی آن غذا بخورید.

 

۳.) روکش صندلی ها را عوض کنید:

میز ناهارخوری کارکرده و قدیمی ممکن است با اجزای با کیفیت ساخته شده باشند و فقط به یک اصلاحات کوچک نیاز داشته باشند. با این کار هم ظاهر نو به میز ناهارخوری خود می بخشید، هم از نظر بهداشت، خیالتان راحت می شود.

 

۴) به طراحی صندلی دقت کنید:

هنگام خرید میز ناهار خوری کارکرده،  باید علاوه بر سبک مورد نظر خود ، راحتی را نیز در نظر بگیرید ، به خصوص اگر دوست دارید ساعت های طولانی در دور میز گپ بزنید. پشتی صندلی و همچنین عرض صندلی تعیین کننده میزان راحتی صندلی خواهد بود. بسته به سبک زندگی شما ، نوع پوششی که روی صندلی (یا نیمکت) دست دوم  وجود دارد، به همان اندازه مهم خواهد بود. صندلی های چوبی ، پلاستیکی و فلزی یا صندلی هایی با روکش چرمی ، برای خانواده های بچه دار ایده آل است ، در حالی که پوشش پارچه ای ، به ویژه ساده ، به مراقبت بیشتری نیاز دارد و برای خانواده های پر جمعیت مناسب نیست زیرا سریع کثیف می‌شوند.

 

۵.) میز ناهار خوری با چوب سخت بیشتر دوام می آورد :

دوام میز و صندلی هایی که از چوب های محکمی مانند بلوط و افرا ساخته می شود بسیار بالا است. هنگام خرید میز ناهارخوری چوبی استفاده شده ، از چوب های نرم مانند چوب کاج دور شوید. کاج برای وسایلی که نیازی به تحمل وزن و فشار برای مدت طولانی ندارند بهتر است. اگر می خواهید میز ناهارخوری دست دومی بخرید که چند سال برایتان کار کند، حتما به جنس چوب آن دقت کنید.

۶) میزهای ناهار خوری هتل ها می تواند برای خانه شما مناسب باشد:

اگر چه یافتن میز ناهار خوری در این مکان ها، كمی چالش برانگیزتر است ، اما هتل ها هر سال وسایل مورد را عوض می کنند و اغلب وسایل قدیمی خود را به فروش می رسانند. در روزنامه ، آگهی های تبلیغاتی آنلاین بگردید تا ببینید که هتل های محلی در نزدیکی شما پس از بازسازی چه وقت وسایل خود را می فروشند. هتل ها بخاطر پر رفت و آمد بودن، از وسایل شیک و با کیفیت استفاده می کنند که شما می توانید با هزینه بسیار کمتری، یک میز ناهارخوری زیبا و محکم داشته باشید.

 

 

 

۷)  اندازه محل قرارگیری میز ناهار خوری را در نظر بگیرید:

هنگام خرید میز ناهار خوری دست دوم باید این نکته را بدانید که کالای شما چه فضایی را باید پر کند و این فضا چقدر است. از آنجا که با کاتالوگ میز ناهارخوری که دارای ابعاد و توصیف های مقدماتی است ، خرید نمی کنید ، باید این چیزها را بدانید. چون بسیاری از مردم میزهایی را خریداری می کنند که برای فضای کوچک بسیار بزرگ است. به عنوان مثال ، یک میز مستطیل شکل در یک اتاق مستطیل شکل کوچک می تواند به راحتی فضا را پر کرده و به جای دنج بودن ، فضا را تنگ کند. به یاد داشته باشید که بعد از قرارگیری صندلی ها باید بتوانید دور میز را دور بزنید بنابراین خوب است که فاصله ای حدود 50 اینچ بین لبه های میز و دیوارهای اطراف داشته باشید.

حتی اگر ابعاد دقیقی در دست ندارید ، حدس بزنید که فضای قرار گیری میز ناهار خوری چقدر است، چون اکثر سمساری ها کالای فروخته شده خود را پس نمی گیرند.

 

سخن پایانی

یافتن میز ناهارخوری دست دومی که هم با کیفیت و شکیل باشد، و هم باعث پس انداز شدن پولتان  شود، می تواند هیجان انگیز باشد. چه آن را دوباره تعمیر کنید و چه آماده باشد و نیاز به اصلاح نداشته باشد ، پولی که پس انداز می کنید می تواند خوشایند باشد. هنگام خرید میز ناهار خوری دست دوم از این ۶ نکته استفاده کنید و با لذت به دنبال آن بگردید. شما می توانید برای خرید میز ناهار خوری دست دو، به سمساری محله مراجعه کنید. این سمساری به داشتن کادری مجرب و ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش وسایل دست دوم و کارکرده بصورت آنلاین و حضوری، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا