مقالات محله

راهنمای خرید بخارشوی دست دوم

راهنمای خرید بخارشور دست دوم

سمساری محله : یکی از وسایل بسیار کاربردی و مهم که وجود آن در یک خانه می تواند به سهولت انجام کار ها کمک کند ، استفاده از بخار شور است. از این دستگاه ، برای تمیز کردن سطح های مختلف خانه ، ضد عفونی و استریل کردن آن استفاده می شود. بخار شور ، با کارایی ها و مزایای بسیار زیادی که دارد ، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده و هر روزه تعداد این افراد افزایش پیدا می کند.

یکی از مزایای استفاده از این دستگاه ، تمیز کردن مبلمان است. خیلی از افراد هنگامی که مبل کثیف می شود ، دغدغه این را دارند که چگونه لکه را پاک کنند. در این مواقع ، شما می توانید از بخار شور کمک بگیرید و تمام لکه را به سرعت و خیلی راحت ، از بین ببرید. بخار شور ها نیز  مانند سایر وسایل برقی ، دارای تنوع بالایی هستند.

آن ها بر اساس نوع و مدل قیمت گذاری می شوند اما به صورت کلی ، با توجه به مزایای زیادی که دارد ، از قیمت نسبتا پایینی برخوردار است. اما مانند دیگر اجناس موجود در بازار ، تورم روی قیمت وسایل برقی مثل بخار شور نیز ، تاثیر زیادی گذاشته است. به طوری که می توان گفت قیمت این دستگاه دو برابر شده و هر روزه به این مقدار نیز ، اضافه می شود.

در اینجاست که ما خرید بخار شور دست دوم را پیشنهاد می کنیم. قیمت بالا ، همیشه به معنای کیفیت بهتر نیست. گاهی شما می توانید با هزینه کم ، اجناس و وسایل با کیفیتی را خریداری کنید. خرید ابزار دست دوم نیز ، می تواند به شما در صرفه جویی هزینه ها ، کمک بسیاری بکند. شما می توانید با خرید یک بخار شور دست دوم ، هم در هزینه ها صرفه جویی کنید ، و هم صاحب یک دستگاه کاربردی شوید. مسلما برای خرید بخار شور دست دوم ، باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. برخی از این نکات عبارتند از :

  • دارا بودن سیستم ضد چکه :

  • یکی از نکات بسیار مهمی که هنگام خرید بخار شور دست دوم باید آن توجه کنید ، بررسی کردن سیستم چکه آن است. به طور کلی برخی از بخارشور ها ، هنگام استفاده آب را به همراه بخار بیرون می دهد که این ممکن است برای شما دردسر ساز باشد. هنگام خرید بخار شور دست دوم ، دنبال مدل های باشید که دارای سیستم ضد چکه هستند.
  • سالم بودن دکمه های تنظیم درجه بخار :

  • مدل های جدید این دستگاه که در بازار ارائه شده اند ، دارای قابلیت تنظیم درجه بخار می باشند. مقدار درجه آن با توجه به میزان لکه ، متغیر است(به طور مثال برای پاک کردن چربی های زیاد ، به درجه بالایی نیاز است). هنگام خرید بخار شور دست دوم ، به دنبال مدل های جدیدی باشید که دارای سیستم تنظیم بخار باشند. چرا که حرفه ای تر بوده و کار را برای شما راحت تر می کنند.
  • دارا بودن دکمه اتوماتیک خروج بخار :

  • در مجموع ، مدل های جدید بخارشور ها ، از قابلیت های منحصر بفردی برخوردارند. یکی از این ویژگی ها ، داشتن دکمه اتوماتیک است. این دکمه به شما این امکان را می دهد که برای خروج ، دیگر نیازی به نگه داشتن شاسی نداشته باشید. دنبال مدل هایی باشید که این قابلیت را داشته باشید.
  • گنجایش بخارشور :

  • به طور معمول ، بخارشور ها ظرفیتی بین ۳۰۰ میلی لیتر الی ۳ لیتر دارند(این مقدار مخصوص بخار شور های مصارف خانگی است). اگر مدل انتخاب شده ، ظرفیت کمی دارد ، بررسی کنید و ببینید که آیا امکان اضافه کردن آب در آن حین کار وجود دارد یا نه. البته به دلیل کاربرد های زیادی که این دستگاه دارد ، بهتر است مدل های دست دومی را انتخاب کنید که ظرفیت بالایی دارند.
  • قدرت و توان دستگاه :

  • قاعدتاً هر چقدر قدرت و توان دستگاه بیشتر باشد ، کیفیت آن در تولید بخار نیز بالا می رود. معمولا مدل های که قدرت موتور آن ها از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است ، برای مصارف خانگی کافی می باشند. باید بدانید که هر چقدر دستگاه پر قدرت تر باشد ، می تواند در مدت زمان کم تری آب را به بخار تبدیل کند و در نتیجه کار با سرعت بیشتری دنبال می شود. هنگام خرید بخار شور دست دوم ، به دنبال گزینه های باشید که قدرت و توان سیستمی آن ها بالا است.
  • میزان قدرت تولید بخار :

  • یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید بخارشور دست دوم باید به آن توجه داشته باشید ، توجه به قدرت تولید بخار آن است. این امر با واحدی به نام «بار» اندازه گیری می شود‌. هر چقدر میزان بار بیشتر باشد ، قدرت تولید و فشار بخار نیز ، بیشتر خواهد شد. معمولا برای مصارف خانگی ، بخار شور هایی با قدرت تولید ۲ تا ۵ بار ، مناسب است. هنگام خرید ، با توجه به نیاز های خود ، به دنبال دستگاهی با قدرت تولید بخار بالا باشید.
  • میزان فضایی که بخارشور نیاز دارد :

  • اگر مقدار فضای کافی برای بخار شور های چند کاره و بزرگ را ندارید ، با توجه به نیاز های خود ، از مدل هایی کوچک و کم کاربرد تر استفاده کنید. در این مواقع ، شما می توانید به دنبال بخارشور های دست دوم مدل پارویی باشد. باید این را اضافه کنیم که این مدل ، نسبت به اندازه ای که دارد ، مقداری سنگین است. در کل ، هنگام خرید به نیاز و مقدار فضایی که برای بخارشور دست دوم می توانید اختصاص دهید ، توجه کنید.
  • مقدار وزن بدنه دستگاه :

  • هنگام خرید بخارشور دست دوم ، حتما آن را در دست گرفته و بلند کنید و ببینید که چه مقدار سنگین است. در مدل های جدید ، به دلیل فناوری های به کار رفته در آن ها ، از وزن پایین تری برخوردارند. به همین دلیل است که ما تاکید زیادی برای خرید مدل های جدید بخار شور دست دوم داریم. برخی از افراد هنگام خرید ، به میزان سنگینی دستگاه توجه نمی کنند و بعداً هنگام کار با آن ، دچار مشکل می شوند.

کلام آخر :

خرید یک بخارشور دست دوم به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی انواع سطوح را تمیز کرده و از شر آلودگی ها خلاص شوید. اگر قصد دارید بخارشور و دیگر وسایل خانه را به صورت دست دوم خریداری کنید ، ما به شما سمساری محله ، با سابقه ای درخشان را معرفی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا