مقالات محله

چرخ گوشت دست دوم و راهنمای خرید آن

چرخ گوشت دست دوم و راهنمای خرید آن

چرخ گوشت، نوآوری است که برای اصلاح فرایند تهیه غذا و اطمینان از کیفیت غذا طراحی شده است. امروزه چرخ گوشت به یک وسیله بسیار رایج در هر آشپزخانه ای تبدیل شده است. مردم با این دستگاه خانواده و دوستان خود را با وعده های غذایی خوشمزه و سالم سرگرم می کنند و همچنین برای چرخ کردن گوشت حیوان خانگی خود از آن استفاده می کنند. با این حال گاهی اوقات افراد نمی‌خواهند هزینه زیادی را برای خرید یک چرخ گوشت نو صرف کنند و ترجیحشان این است که از یک مدل دست دوم و کارکرده استفاده کنند.  اگر شما می خواهید این فرآیند را امتحان کنید ، در اینجا مزایا و نکاتی در مورد خرید چرخ گوشت دست دوم  آورده شده است که آن ها را با هم مرور می کنیم.

 مزایای خرید چرخ‌گوشت دست دوم

1) چرخ‌گوشت های قدیمی و جدید تفاوت چندانی ندارند

چرخ‌گوشت در دهه های اخیر خیلی کم تکامل یافته است. هنگامی که شما در حال خرید یک چرخ گوشت هستید ، خواه آن را نو بخرید یا دست دوم ، این ویژگی ها با گذشت زمان پیشرفت چندانی نکرده اند. چرخ گوشت های پیشرفته جدید بسیار شبیه به چرخ های ساخته شده در 30 سال پیش هستند ، به همین دلیل معمولاً خرید چرخ‌گوشت دست دوم بر خلاف دستگاهی کاملاً جدید پیشنهاد می شود. بدیهی است که آنها از نظر مواد استفاده شده ، افزودن قطعات الکترونیکی ، آپشن های جدید و غیره تغییرات زیادی داشته اند اما اساساً نحوه کار آنها هنوز یکسان است . به همین دلیل مدل های قدیمی در مقایسه با جدید هیچ ضعف ساختاری ندارند. علاوه بر این ، برخی از چرخ گوشت های قدیمی کیفیت بسیار خوبی دارند و از دوام بالایی برخوردارند.

2) تعمیر  آسان

هیچ دلیلی برای توقف عملکرد چرخ‌گوشت خوب وجود ندارد. اگر مشکلی برای آن پیش آمد ، باز کردن دستگاه کار چندان سختی نیست ، نگاهی به آن بیاندازید و سعی کنید مشکل آن را برطرف کنید. تعمیر آن کار ساده ای است.

بنابراین اگر قصد خرید چرخ‌گوشت دست دوم دارید، تهیه یک دستگاه قدیمی کار کرده و تعمیر و بازیابی آن راهی عالی برای خرید مدلی بهتر با قیمتی کمتر است.

3) خرید کالای دست دوم احترام به کره زمین است

بطور کلی، خرید اجناس دست دوم   راهی برای مبارزه با اسراف زیاد و تولید فزاینده زباله است. شما با خرید چرخ‌گوشت دست دوم، علاوه بر اینکه از ورود زباله به محیط جلوگیری می کنید،  بلکه باعث کاهش آلودگی زیست محیطی نیز می شوید.

۴) اطمینان از ایمنی

چرخ کردن گوشت با استفاده از چرخ‌گوشت ایمن تر است زیرا مکانیسم تهیه مواد غذایی در داخل چرخ مشخص است. ثانیا ، چرخ کردن کردن گوشت  توسط خودتان گزینه ایمن تری نسبت به خرید گوشت چرخ کرده یا سایر مواد از فروشگاه است. مواد اولیه از پیش آماده شده که به صورت تجاری تولید می شوند غالبا با مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده مصنوعی ترکیب شده و همچنین از گوشت قسمت های مختلف بدن حيوانات تشکیل شده اند.

مواردی که باید هنگام خرید چرخ گوشت  در نظر بگیرید

اگر می خواهید چرخ‌گوشت  دست دوم بخرید ، مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید، آن ها را در نظر گرفت. خرید چرخ‌گوشت  فواید زیادی دارد. گوشت چرخ شده سالم تر و بی خطرتر است. شما می توانید  درباره این دستگاه تحقیقاتی انجام دهید تا تصویری واضح از نوع چرخ گوشتی که باید خریداری کنید داشته باشید.

هزینه

اولین چیزی که باید هنگام خرید دستگاه چرخ‌گوشت دست دوم در نظر بگیرید هزینه آن است. توجه داشته باشید که چرخ گوشت های دست دوم در محدوده قیمتی مختلفی قرار دارد. که از دوستان ، خانواده ، و فروشگاه ها تحقیقاتی  انجام دهید تا تصویری واضح از هزینه های چرخ‌گوشت داشته باشید. هنگام خرید می توانید مواردی مانند کیفیت را در نظر بگیرید ، به خصوص اگر نسب به چرخ گوشت های دست دو دیگر گران تر باشد.

دوام و ضمانت آن

عامل دیگری که باید در نظر گرفت دوام و ضمانت دستگاه است. چرخ گوشت باید از قطعات با کیفیت ساخته شده باشد تا بتواند چندین بار استفاده را تحمل کند. تیغه برش و صفحات باید از موادی ساخته شوند که دوام بالایی دارند. توجه داشته باشید که خریدار قبلی از آنها به خوبی مراقبت کرده یا نه. شما نمی خواهید هزینه زیادی برای چرخ گوشت دست دوم خرج کنید و بعد از چند هفته ، خراب می شود. چیزی انتخاب کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و دوام آن بالا باشد. اگر دستگاهی بخرید که از برند معروفی مثل بوش یا پانوسونیک باشد، این دو ویژگی را خواهد داشت.

اندازه

مورد دیگری که باید در نظر گرفت اندازه دستگاه است. هنگام خرید چرخ گوشت ، اندازه مناسب خود را انتخاب کنید. چرخ گوشت در اندازه بزرگ تر یا کوچک تر ساخته شده است . اندازه های کوچکتر از وزن سبک و بزرگترها وزن بیشتری دارند. اندازه های برچسب گذاری شده برای نشان دادن سر محل عبور گوشت است. هرچه اندازه سر بزرگتر باشد ، گوشت بیشتری می توانید در هر زمان خاصی چرخ کنید. در پایان ، اندازه مناسبی را انتخاب کنید که باعث راحتی شما شود.

نوع

چرخ گوشت‌ها دارای دو نوع دستی و برقی هستند. اگر بیش از حد از چرخ گوشت استفاده می کنید ، توصیه می شود که نوع دستی آن را خریداری کنید. این مدل قدرتمند ساخته شده است و در برابر استفاده روزانه مقاومت خواهد کرد و  خدمات طولانی مدت را به شما ارائه می دهد. اگر به ندرت از چرخ گوشت خود استفاده می کنید ، بهترین تصمیم، انتخاب انتخاب نوع برقی است. انتخاب این نوع باعث صرفه‌ جویی در وقت و انرژی می شود.

سخن پایانی

مانند بسیاری از خریدهای دست دوم ، خرید چرخ‌گوشت کارکرده نیز اغلب شانسی است. گاهی خوب است ، گاهی نه. اگر قصد خرید چرخ‌گوشت دست دوم دارید و در مورد نحوه خرید آن اطلاعات کافی ندارید، با ما تماس بگیرید. سمساری محله با کادری مجرب و سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش اجناس دست دوم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا