مقالات محله

هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

سمساری محله : راه اندازی دفتر کار برای کسب و کار جدید خود پروژه ای است که با چالش های زیادی همراه است. حتی اگر می خواهید دفتر کارتان را دوباره طراحی کنید ، باید به خاطر داشته باشید که فاکتورهای زیادی مانند خرید مبلمان اداری وجود دارد که باید در اولویت قرار بگیرند.  آیا می دانید نوع مبلمان تهیه شده شما نه تنها بر چشم انداز محل کار شما بلکه بر بهره وری کارمندان شما تأثیر می گذارد؟

هنگامی که از مکان کسب و کار خود اطمینان پیدا کردید  ، گام آشکار بعدی تهیه لوازم و مبلمان اداری می باشد که نشان دهنده وجهه کسب و کار شما است اما از آنجا که بهترین مبلمان های اداری هزینه زیادی دارند، خیلی از مدیران توانایی خرید این وسایل را بخصوص در اوایل راه اندازی کسب و کار خود ندارند و ترجیح می دهند از مبلمان دست دوم  استفاده کنند. خبر خوب این است که از آنجا که این مبلمان ها ساخته شده‌اند تا برای چند دهه دوام داشته باشند، می توانید با خیال راحت آنها را برای دفتر خود خریداری کنید. اما قبل از خرید مبلمان اداری دست دوم چند مورد وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

چرا مبلمان دست دوم را انتخاب کنید؟

انتخاب مبلمان اداری با کیفیت، صرفه جویی و پس انداز پول شما است. علاوه بر این ، سرمایه گذاری در مبلمان اداری دست دوم راهی جامع برای حفظ محیط زیست است زیرا در حال بازیافت یک محصول هستید. به طور خلاصه ، اینکه شما در حال تغییر مکان ، گسترش یا شروع کسب و کار خود هستید ، خیلی مهم نیست. سرمایه گذاری در مبلمان اداری دست دوم قطعاً به نفع شماست.

هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم چه نکاتی را باید در نظر گرفت

۱. اگر می توانید حضوری خرید کنید

در این روزگار که خرید آنلاین بسیار رایج شده است ، قضاوت فقط بر اساس آنچه در صفحه موبایل خود می بینید کاملا درست نیست. همیشه توصیه می شود قبل خرید وسایل کارکرده و دست دو ، کمی زمان برای مشاهده ، لمس و بازرسی مناسب از وسیله اختصاص دهید. بهتر است مبلمان را از نزدیک ببینید ، چرا که می توانید آن را امتحان کنید و به دنبال نقص ، لکه یا سایر مشکلات باشید. اما به آید نکته دقت کنید که در طول بیماری همه گیر COVID-19 ، هنگام خرید مبلمان بصورت حضوری ، همان موارد ایمنی مانند ماسک پوشیدن و فاصله حداقل 6 فوت را هنگام خرید هر چیز دیگری با سایر خریداران یا فروشندگان رعایت می کنید ، رعایت کنید.

۲.با یک طراح داخلی مشورت کنید

قبل از انجام هر کاری ، اگر با یک دوست با تجربه کمک بگیرید، ضرر نمی کنید. یک متخصص در تصمیم گیری در مورد انتخاب سبک و نوع مبلی که برای دفتر کار مناسب تر است، به شما کمک می کند.

  1. فضای قرارگیری مبلمان را در نظر بگیرید

وقتی که مبل خریداری شد، فضای موجود در دفتر کار شما جنبه ای است که تعیین می کند آیا خرید خوبی انجام شده است یا خیر. به عنوان مثال ، میزهای مشترک بزرگتر می توانند برای دفاتر با فضای کوچک ایده آل باشند. برعکس ، فضاهای بزرگ تر فرصتی را برای بازی با ایده ها و همچنین انعطاف پذیری بیشتر فراهم می کنند. به طور خلاصه ، همیشه هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم ، براساس مقدار فضای موجود تصمیم بگیرید.

  1. به راحت بودن مبل دقت کنید

همانطور که قبلاً گفته شد ، نوع مبلمان شما می تواند به طور قابل توجهی بر بهره وری کارکنان تأثیر بگذارد. بنابراین ناگفته نماند که برای اینکه کارمندان شما بهره وری داشته باشند ، آنها به مبلمان و صندلی راحتی نیاز دارند. در حالی که زیبایی مبلمان اداری دست دوم نیز نقش اصلی را بازی می کند ، نگرانی اصلی شما باید بابت راحتی آن باشد. علاوه بر این ، داشتن مبلمان جذاب که هیچ کس دوست ندارد روی آن ها بنشیند چه فایده ای دارد؟ در مورد آن فکر کنید

  1. زیبایی شناسی

قطعاً یکی از اهداف شما از خرید مبلمان دست دوم  این است  که می خواهید مبلمان جذابی داشته باشید تا در نگاه اول مشتری های شما را تحت تأثیر قرار دهد. نکته بالا کاملا درست است اما سبک مبلمان اداری نیز به اندازه راحتی آن  ضروری است. به طور کلی ، رنگ های جسورانه و زیبایی شناسی مکمل ، فضای ایده آلی را برای محیط های کاری مناسب ایجاد می کنند. رنگ های خود را ست کنید و با تم خاصی از مبلمان اداری دست دوم کار کنید تا محیطی آرام ایجاد شود.برای انجام این کار ، داشتن کمی اطلاعات در مورد روانشناسی رنگها یک مزیت است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید دفتر کار شما فضای خلاقانه و پرانرژی داشته باشد ، از رنگ نارنجی استفاده کنید. اگر می خواهید محل کارتان آرامش داشته باشد ، از رنگ آبی استفاده کنید. با این حال ، هنگام انتخاب تعداد زیادی از رنگ های مختلف ، مراقب باشید. اگر ترکیب زیادی از آنها را استفاده کنید  ، می تواند هویت شرکت شما را مختل کند و یا باعث سردرگمی کارمندان و افراد شود.

بعلاوه ، مبلمان را فقط به این دلیل که رنگ یا طرح آن را دوست دارید انتخاب نکنید. شما باید یکی را انتخاب کنید که با نام تجاری یا شخصیت دفتر شما سازگار باشد. مبلمان اداری شما باید از ارزش زیبایی و راحتی که ارائه می دهد فراتر رود. همچنین باید هویت و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.

سخن پایانی

اگر  بودجه یا برنامه زمانی محدودی دارید ، خرید مبلمان دست دوم بهترین گزینه برای شماست. مبلمان دست دوم غالباً ارزان تر از مبلمان جدید است و معمولاً به صورت مونتاژ و آماده تحویل داده می شود.  اگر به دنبال مبلمان منحصر به فرد یا آنتیک متناسب با فضای خود هستید ، خرید مبلمان دست دوم گزینه خوبی است. عنوان یک قاعده کلی ، کیفیت مبلمان اداری دست دوم به مکان خرید شما بستگی دارد. به طور خلاصه ، فروشگاه های معتبر خرید و فروش اجناس دست دوم مثل سمساری محله همیشه مبلمان های عالی برای نمایش دارند. این سمساری با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش اجناس دست دوم و کارکرده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا