مقالات محله

اجاق گاز دست دوم | توصیه های ما قبل از خرید

اجاق گاز دست دوم: توصیه های ما قبل از خرید

سمساری محله : اجاق گاز ، بهترین دوست برای یک آشپز خانه است که به طور متوسط ​​، پس از  گذشت چند سال ،  دچار مشکل می شود و شما ناچار به تعویض آن می شوید. بیشتر اوقات ، هزینه و تلاش برای تعمیر آن بی فایده است و خریدن دستگاهی جدید ممکن است هزینه زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. در اینجاست که کالا های دست دوم به کمک شما می آیند. اجاق گاز که برای پخت و پز غذا استفاده می شود یکی از لوازم ضروری آشپزخانه است. خریدن آن ها با قیمتی پایین همیشه آسان نیست و به طور معمول قیمت محصولات اصلی آن ها بسیار بالا است. به همین دلیل افراد به دنبال اجاق گاز هایی با کیفیت خوب و قیمتی مناسب ، می گردند. هنگامی که برای خرید اجاق گاز دست دوم اقدام می کنید ، کاملا آن را از همه نظر ، بررسی کنید. حتی اگر قیمت ها نیز پایین باشند ، این دلیل نمی شود که با اولین پیشنهاد اجاق گازی را خریداری کنید. در واقع ، شما باید گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید اجاق گازی خوب و با قیمتی مناسب ، بدست آورید.

نکاتی در مورد خرید اجاق گاز دست دوم

  • دقت:

هنگام خرید اجاق گاز دست دوم ، باید دقت بیشتری را نسبت به خرید اجاق گازی نو داشته باشید. قاعدتا یک اجاق گاز نو و تازه  تا به حال توسط شخصی دیگر استفاده نشده است و همچنین از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخودار است. اما یک اجاق گاز دست دوم ممکن است چندین سال توسط افراد دیگری مورد استفاده قرار گرفته باشد. به همین دلیل هنگام خرید آن باید دقت زیادی داشته باشیم.

  • ظاهر :

هنگام خرید اجاق گاز دست دوم ، حتماً ظاهر آن را نیز در نظر بگیرید. درست است که شما به دنبال اجاق گازی دست دوم می گردید ، اما سالم بدون بدنه آن نیز یک اصل مهم است. گاز دست دومی  که مورد بررسی قرار می دهید ،  باید از شیشه های سالم ، بدنه و در صورت وجود جرقه ای سالم ، برخوردار باشد.

  • اندازه:

اندازه اجاق گازی که می خواهید خریداری کنید منحصراً به اندازه خانوار شما بستگی دارد. در یک خانواده  3 یا 4 نفره ، اجاق گاز  2 شعله‌ای کارآمد است. اگر می خواهید فضای آشپزخانه خود را بهینه کنید ، اجاق های گاز‌های صفحه‌ای و توکار می توانند هدف شما باشند. آنها نه تنها فضا را آزاد می کنند بلکه ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می‌بخشند. با این حال ، بر خلاف این اجاق های توکار ، اجاق های گاز مستقل که قابلیت حمل و نقل بیشتری دارند نیز اغلب ارزان تر هستند و معمولاً بیشتر مردم از آنها استفاده می کنند.

کنترل مواد و گرما:

اکثر اجاق های گاز معمولی از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند تا از زنگ زدگی در محیط بخار آشپزخانه شما جلوگیری کنند. حتی اگر بدنه اجاق گاز گرم شود ، این فلز دوام دارد و در معرض آسیب نیست.

  • مدل اجاق گاز:

مدل های مختلفی چه از نظر نام تجاری و چه از نظر ظاهری در بازار ، به صورت دست دوم وجود دارد.  این مدل باید متناسب با نوع استفاده شما ، خانواده و همچنین با ابعادی متناسب با مکان برنامه ریزی شده باشد.

  • ولو و شیرها :

ولو یا شیر اجاق گاز ، ابزاری برای تنظیم شعله اجاق گاز است. این وسیله در ظاهر بسیار ساده به‌نظر می‌رسد. اما وظیفه مهمی در راه اندازی اجاق گاز را بر عهده دارد. در هنگام خرید اجاق گاز دست دوم ، حتماً عملکرد ولوها را مورد بررسی قرار دهید.

  • بررسی قیمت:

اگر گزینه ای مد نظر شماست ، عجله نکنید و همچنان به جستجوی خود ادامه دهید. سپس با توجه به بودجه خود ، می توانید از بین گزینه های موجود ، بهترین و با کیفیت ترین اجاق گاز را انتخاب و خریداری کنید‌‌. همچنین در برخی از موارد ، دستگاه مورد نظر دارای گارانتی است ، در این جاست که هزینه بیشتری را باید بابت گارانتی پرداخت کنید.

  • اجاق گاز را امتحان کنید:

هنگام خرید ، حتما اجاق گاز را آزمایش کنید. این بهترین راه ، برای اطمینان از درست کار کردن اجاق گاز و یافتن  مشکلات آن است تا بتوانید با آگاهی کامل تصمیم به خرید بگیرید.

  • برای حمل و نقل آماده شوید:

بهتر است اجاق گاز دست دوم را ، هنگام  انتقال آن به محل مورد نظر، در کارتن اصلی آن قرار دهید. اما اگر این امکان وجود ندارد ، کافی است که با فیبر بدن آن را کاملا بپوشانید ، درپوش صفحات را ببندید و  آن را به دستگاه‌ محکم وصل کنید تا از باز شدن آن در طول مسیر  جلوگیری شود.

چرا اجاق گاز دست دوم بخریم؟

فراتر از مزیت مالی که با خرید یک اجاق گاز دست دوم (به طور متوسط ۶۰٪ صرفه جویی) ، این امر به حفظ محیط زیست و  کاهش زباله ها نیز کمک می کند. دانستن اینکه برای کاهش اثر کربن از کجا شروع کنید ، همیشه آسان نیست ، بنابراین چرا با لوازم خانگی دست دوم شروع نمی کنید. در واقع ، ساخت اجاق گاز به بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم ماده اولیه نیاز دارد. دستگاه هایی دست دوم ، با شرایط بسیار خوبی و با قیمت های بی نظیر در بازار پیدا خواهید کرد.

اجاق گاز دست دوم ارزان از کجا بخریم؟

برای یافتن اجاق گاز ارزان قیمت دست دوم ، فروشگاه  های فروش مبلمان دست دوم گزینه خوبی است. همچنین با کمی گردش در سایت های مختلف ، می توانید از کیفیت و قیمت های مناسب مطلع شوید.

حرف آخر : 

خرید وسایل دست دوم قطعا به شما در پس انداز کردن  پولتان کمک می کند.  شما می توانید با سرمایه ای کم وسایل دست دوم زیادی را برای منزلتان  انتخاب و خریداری کنید. خریدن اجاق گاز دست دوم کار بدی نیست ، بلکه در صرفه جویی در هزینه ها و سالم ماندن محیط زیست نیز تاثیر گذار است.  شما می توانید با نگاهی به سایت ها و فروشگاه ها ، کالا های دست دوم مورد نظر خود را ، با قیمت و کیفیت های متفاوت خریداری کنید. برای  کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، ما به شما سمساری محله ، با سابقه ای درخشان را معرفی می کنیم‌. امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا