مقالات محله

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم

سمساری محله :ظرف شستن کار زمان بری است و از این رو ماشین ظرفشویی برای کسانی که شاغل هستند و وقت زیادی برای این کار ندارند، یک نعمت بزرک است و یک وسیله ایده‌آل در آشپزخانه است. اما خرید این وسیله به دلیل گران بودن قیمت آن، برای بیشتر افراد امکان پذیر نیست. یکی از بهترین راه های صرفه جویی در هزینه‌ها در حالی که آشپزخانه خود را با تجهیزات با کیفیت پر کنید، خرید دست دوم این وسایل است. امروز ، ما می خواهیم ماشین ظرفشویی و مزایای خرید دست دوم آنها را بررسی کنیم. ما نحوه انتخاب ماشین ظرفشویی دست دوم خود و همچنین مزایای خرید را به شما شرح خواهیم داد.

مزایای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم

خرید تجهیزات دست دوم کیفیت بالا می تواند یک روش عالی برای انداختن چندصد تومان از قیمت کالا باشد. هنگامی که ما در مورد تجهیزات دست دوم صحبت می کنیم ، معمولاً در مورد محصولاتی صحبت می کنیم که حتی بدون داشتن برچسب “کاملا نو” با دقت نگهداری و استفاده شده‌اند. اما ، خرید دست دوم همیشه صرفه جویی در هزینه نیست. با این وجود خرید ماشین ظرفشویی دست دوم مزایای زیادی دارد!

 

قطعات مقرون به صرفه

هنگام خرید ماشین ظرفشویی دست دوم ، احتمالاً مدلی را خریداری می کنید که مدتی است در بازار موجود است. به دلیل اینکه قطعات قابل تعویض به راحتی در دسترس و مقرون به صرفه هستند ، تعمیر مدلهای قدیمی بسیار آسانتر از مدلهای جدید است.

صرف جویی در وقت و هزینه

با خرید این دستگاه شما علاوه بر اینکه می‌توانید به کارهایتان رسیدگی کنید، بلکه می‌توانید پول خود را نیز برای خرید وسایل مورد نیاز دیگر پس‌انداز کنید.

 صرفه جویی در مصرف آب :

با شستن ظرف با دست ممکن است احساس کنید که در مصرف آب صرفه جویی می کنید اما طبق یک مطالعه اخیر ، استفاده از ماشین ظرفشویی در واقع 74٪ مصرف آب را کاهش می‌دهد. این مقدار زیادی آب است !

کمک به محیط زیست

اگر چه احتمالا هدفتان  این امر نیست ، اما خرید لوازم دست دوم مانند ماشین ظرفشویی می تواند برای محیط زیست بسیار مفید باشد. این کار از ورود قطعات غیرقابل تجزیه به محیط جلوگیری می‌کند.

 

از شر میکروب ها خلاص می شود:

آیا می دانید برای تمیز کردن صحیح ظروف ، آب باید بالاتر از 60 درجه باشد؟ هنگام شستن با دست ، آب معمولاً به 27.5 درجه سانتی گراد می رسد ، که فقط گرم نیست. آب داخل ماشین ظرفشویی تا دمای 75 درجه سانتیگراد گرم می شود ، بنابراین نه تنها ظروف شما بی عیب و نقص تمیز می شوند ، بلکه از نظر بهداشتی نیز تمیز می شود.

 

سایر زمینه‌ها را ارتقا دهید – سرانجام ، با خرید یک ظرفشویی ارزان قیمت در آشپزخانه خود ، می توانید زمان و هزینه بیشتری را صرف تمرکز بر سایر موارد دیگر در آشپزخانه خود کنید.

در زیر راهنمای خرید  ماشین ظرفشویی دست دوم آورده شده است که باید دنبال کنید.

تحقیقات خود را انجام دهید

برخی‌ از مدل های اخیر بهترین بهره وری انرژی را دارند و آب کمتری مصرف می کنند. بنابراین قبل از خرید آن در مورد طیف وسیعی از ماشین‌های ظرفشویی تحقیق کنید. در نهایت ، ماشین ظرفشویی چنان تأثیر مثبتی بر زندگی خانوادگی ، مالی و تمیزی آشپزخانه شما می گذارد که ارزش سرمایه گذاری دارد.

قبل از خرید ماشین ظرفشویی خوب فکر کنید

ملاحظات شما هنگام خرید ماشین ظرفشویی دست دوم ممکن است مواردی  شامل قیمت ، اندازه و ویژگی های موجود در آن باشد. در کنار آن ، باید جنبه های عملی از جمله درجه حرارت خشک‌کن ، میزان صدا ، مدت زمان چرخه و مهمتر از همه ظرفیت ظروف را در نظر بگیرید.

 

ظرفیت: استاندارد در مقابل اندازه جمع و جور

مهمترین نکته، ظرفیت ظرفشویی است. ماشین ظرفشویی 18 اینچی به طور کلی برای دو تا سه نفر مناسب است و دارای ۶ تا ۸ جایگاه استاندارد است.  یک ماشین ظرفشویی 24 اینچی معمولی ظرفیت 12 تا 14 جایگاه استاندارد را دارد و برای یک خانواده معمولی کافی است. تعداد تنظیمات مکان می تواند فریبنده باشد و به همین دلیل ، یک ماشین ظرفشویی استاندارد 24 اینچی برای استفاده خانوادگی توصیه می شود. یک ماشین ظرفشویی 18 اینچی جمع و جور برای یک  زن و شوهر و استفاده های گاه به گاه مناسب است. معمولا در بازار ، ماشین ظرفشویی‌هایی با اندازه  24 اینچی یا 18 اینجی وجود دارد. بنابراین ، قبل از خرید ماشین ظرفشویی دست دوم باید مقدار فضای تعبیه شده برای این دستگاه را اندازه‌گیری کنید.

 

از خرید ماشین ظرفشویی دست دوم خیلی ارزان خودداری کنید

هنگام خرید ماشین ظرفشویی  هوشمندانه هزینه کنید . همچنین ، سطح مصرف آب و انرژی را در نظر بگیرید زیرا این امر بر بودجه کلی شما تأثیر می گذارد. از استفاده از آن ماشین های ظرفشویی دست دومی که بسیار ارزان هستند بپرهیزید،  زیرا فاقد سنسور و آبگرمکن داخلی هستند.

 

کارایی

این چیزی است که نمی توانید از آن اجتناب کنید. این یکی از بزرگترین نگرانی ها هنگام خرید ماشین ظرفشویی دست دوم خواهد بود. شما به قدرت تمیز کردن ماشین ظرفشویی و سایر موارد مهم از جمله سرعت ، چرخه خشک کن ، میزان سر و صدایی که ایجاد می کند و غیره نگاهی بیاندازید.

 

از کجا میتوان ماشین لباسشویی دست دوم خرید؟

خرید ماشین ظرفشویی دست دوم مشکلی ندارد. می توانید آن را بصورت آنلاین یا از سمساری‌ها خریداری کنید. هر دو گزینه مزایا و معایب خود را دارند ، بنابراین در صورت تمایل می توانید هر دو گزینه را امتحان کنید. می توانید به صورت آنلاین جستجو کنید تا در مورد ماشین ظرفشویی دست دوم ایده بگیرید و می توانید قیمت ها و ویژگی های آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. سپس می توانید به سمساری محلی مراجعه کنید تا وسیله و نوع قیمتی را که نشان می دهند بررسی کنید.

 

کلام آخر

در اینجا ، در سمساری محله ، ما اجزای با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می دهیم. نزدیک به 15سال است که سمساری محله با خرید و فروش  لوازم خانگی در حال خدمت به مردم است. برای رفع نیازهای خود به لوازم خانگی امروز با ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا