مقالات محله

راهنمای خرید جارو برقی دست دوم

راهنمای خرید جارو برقی دست دوم

سمساری محله : قاعدتا تمیز و مرتب بودن خانه برای هر فردی مهم است. گاهی اوقات یک نظافت درست و حسابی ، خانه را از این رو به آن رو می کند. قاعدتا داشتن خانه ای زیبا و در عین حال تمیز ، نیاز به ابزار و وسایل خاصی دارد. استفاده از این ابزار باعث می شود که کارها آسان تر شده و سریع تر انجام شوند. امروز تکنولوژی ها و فناوری های زیادی در این زمینه به وجود امده است. یکی از این تکنولوژی ها دستگاه جارو برقی است. این دستگاه که چند دهه ای است به روی کار آمده ، امروزه نقش بسیار مهمی در زمینه نظافت محیط را بر عهده دارد که می توان گفت در دنیای امروزی عضوی جدا ناپذیر و حیاتی در یک خانه محسوب می شود. به طور تقریبی اکنون در همه خانه ها یه جارو برقی با طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد. این دستگاه ها طی سال های متمادی تغییرات زیادی کرده اند و به عبارت دیگر توسعه یافته اند‌. همان طور که گفته شد ، جارو برقی ها مدل های مختلفی دارند که امروزه با توجه به وجود تورم ها ، از قیمت بالایی برخوردارند. اگر تصمیم به خرید یک جارو برقی دارید اما از پس هزینه های بالای آن بر نمی آیید ، می توانید سری به سایت های فروش ابزار دست دوم بزنید. این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها ، باعث می شود که شما تجربه جدیدی را در این زمینه کسب کنید.

 

نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی دست دوم

همان طور که می دانید جارو برقی به دلیل اینکه کار کردن با ان آسان می باشد ، یکی از پر طرفدار ترین وسایل خانه در زمینه نظافت است. اما نکته قابل توجه این است که اگر هنگام خرید جارو برقی دست دوم دقت و توجه لازم را نداشته باشید ، به دردسر بزرگی دچار می شوید. چرا که نه تنها مشکلی را از شما حل نمی کند ، بلکه مشکلی به مشکلات شما اضافه می کند. در اینجا نکاتی را بیان می کنیم که هنگام خرید جارو برقی دست دوم نیاز است:

  • سالم بودن موتور: قاعدتا مهم ترین عضو هر جارو برقی ، موتور آن است. موتور جارو برقی قدرت های مختلفی دارد که کمترین قدرت آن ۱۶۰۰ وات و بیشترین قدرت آن ۲۵۰۰ وات برای استفاده برای خانه است اما قدرت جارو برقی های صنعتی ، چیزی حدود ۳۰۰۰ تا ۸۰۰۰ وات می باشد. هنگام خرید دستگاه ، حتما از سالم بودن موتور ان اطمینان حاصل کنید. اگر امکان امتحان کردن ان وجود دارد ، حتما ان را به برق متصل کرده و موتور آن را بررسی کنید.
  • سالم بودن بدنه: علاوه بر سالم بودن موتور ، سالم بودن بدنه نیز اهمیت دارد. دقت داشته باشید که بدنه بعضی از جارو برقی های دست دوم اسیب دیده و یا شکسته اند. شکسته بودن بدنه جارو برقی باعث می شود که جارو برقی نتواند به خوبی کارکرد خود را ارائه دهد. پس هنگام خرید به سالم بودن بدنه ، سیم و شیلنک جارو برقی دست دوم مورد نظر خود ، دقت داشته باشید.
  • صدای جارو برقی: میزان صدای جارو برقی دست دوم نیز در خرید مهم بوده و رابطه مستقیم با سالم بودن موتور جارو برقی دارد‌. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، جارو برقی هایی به باز وارد شده است که امکان تنظیم صدا را دارند ، نا گفته نماند که قیمت این نوع جارو برقی بسیار بالا است.
  • حجم کیسه جارو برقی: هنگام خرید جارو برقی دست دوم مورد نظرخود ، حتما به ظرفیت کیسه ان توجه کنید ؛ چرا که حجم کیسه جارو برقی که شما در یک اپارتمان کوچک استفاده می کنید کمتر از حجم کیسه جارو برقی است که در یک خانه ویلایی مورد استفاده قرارمی دهید. همچنین کیسه را بررسی کرده و از پاره نبودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • برچسب انرژی: به طور کل کالا های دست دوم معمولا ضمانت یا همان گارانتی را ندارند. اما هنگام خرید جارو برقی دست دوم دقت داشته باشید که برچسب انرژی روی بدنه ان درج شده باشد. در کالا های دست دوم ممکن است که این برچسب کنده و جدا شده باشد ، برای همین اگر برچسبی را مشاهده نکردید ، حتما از فروشنده مشخصات کامل را بپرسید.
  • چرخ ها: سالم بودن چرخ های جارو برقی نقش بسیار مهمی در حرکت ان دارد‌. وجود چرخ ها باعث می شود که نظافت اسان تری را تجربه کنید. هنگام خرید حتما از سالم بودن چرخ های آن مطمئن شوید.

نکته اخر اینکه سعی کنید به صورت حضوری خرید جارو برقی دست دوم خود را انجام دهید تا جای هیچ شک و شبه ای برای شما وجود نداشته باشد. چرا که در خرید انلاین ابزار دست دوم ، احتمال تقلبی بودن کالا وجود دارد‌.

حرف آخر

خرید ابزار دست دوم می تواند هزینه های زیادی را برای شما پس انداز کند. گاهی اوقات با خریدی با دقت می توانید  ابزار و وسایل مختلفی را با قیمتی مناسب پیدا کرده و استفاده کنید. امروزه سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی در  زمینه فروش ابزار دست دوم وجود دارند که شما را در خریدی امن و با دقت همراهی می کند. اگر در این مورد اطلاعات زیادی ندارید ما به شما سمساری محله را با سابقه ای درخشان در زمینه خرید و فروش اجناس دست دوم و کارکرده معرفی می کنیم. امیدوارم مطالب خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا