مقالات محله

راهنمای خرید آب گرم کن دست دوم

راهنمای خرید آب گرم کن دست دوم

سمساری محله : وجود آب گرم کن در آشپزخانه بسیار مهم و همچنین برای انجام کار های روزانه امری ضروری است. با وجود آب گرم ، اموری چون شستشو ، حمام ، آشپزی و … برای شما آسان می شود. به همین دلایل ، امروزه ابزاری ساخته شده اند که می توانند آب های سرد را به آب هایی گرم تبدیل کنند. آب گرم کن نیز یکی از تجهیزاتی است که توانایی گرم کردن آب را طی مراحلی دارد. آب گرم کن در کار های روزانه بسیار کاربردی است که در انواع مختلفی نیز خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد. وجود آب گرم کن در ساختار خانه بسیار حیاتی است ، به همین منظور می توان گفت که آب گرم کن یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین ابزار گرمایشی در خانه است. همان طور که می دانید ، به دلیل مشکلات اقتصادی ، خرید ابزاری نو و تازه ، دشوار است. در چنین حالتی وسایل دست دوم به کمک شما می آیند. گاهی اوقات ، با خرید وسیله ای با کیفیت و دست دوم ، می توانید پول زیادی را پس انداز کنید. برای خرید این وسایل ، باید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید خریدی خوب و پر سودی تجربه کنید. در اینجا به چند نکات مهم هنگام خرید آب گرم کن دست دوم اشاره می کنیم :

  • نکاتی مهم هنگام خرید آب گرم کن دست دوم

ابتدا هنگام خرید این محصول ، بهتر است اطلاعاتی از نحوه عملکرد این سری از تجهیزات گرمایشی داشته ‌باشد. با مصرف سوخت و ایجاد گرما در آب گرم کن ، آب سرد با استفاده از لوله های مخصوص ، تحت فشار قرار گرفته و با دمایی مطلوب به سمت مسیر خروجی حرکت می کند و هنگام باز کردن شیر آب ، آب مورد نیاز افراد تامین می شود.     مانند هر وسیله و ابزاری ، آب گرم کن نیز از قطعاتی مخصوص ساخته شده است که سالم بودن آن ها حین خرید آب گرم کن دست دوم ، ضروری است. پس هنگام خرید ، دقت کنید.

  • سالم بودن قطعات آب گرم کن دست دوم : هنگام خرید آب گرم کن دست دوم ، اولین ‌نکته‌ که باید به آن توجه کنید ، داشتن قطعاتی اصل و سالم مانند المنت ، برنر ، مبدل ، شیر پروانه و … است. وجود هر یک از این قطعات ، در گرم کردن آب ، موثر و ضروری است. این قطعات به مرور زمان و به ‌دلیل وجود املاح و رسوبات موجود در آب ، دچار مشکل و خرابی می شوند که این امر باعث عملکردی نادرست که نتیجه ان چیزی جز داشتن آبی سرد نیست. بنابراین هنگام خرید و انتخاب آب گرم کن دست دوم ،  ابتدا به سالم بودن تمام قطعات آن توجه  کنید. و دقت داشته باشید که ، قطعات دچار رسوب نشده باشند.
  • سالم بودن مخزن و بدنه آب گرم کن دست دوم : یکی دیگر نکات بسیار مهم در خرید آب گرم کن دست دوم ، داشتن ظاهری زیبا و میزنی خوب است. معمولا آب گرم کن ها به صورت دو مدل مخزن دار و بدون مخزن ارائه داده می شوند. این مدل ها ، در ابعاد و اندازه های مختلف، با توجه به محیط مورد نظر ، طراحی شده اند و شما می توانید هنگامی که آب قطع بود ، از مخزن آب گرم کن استفاده کنید. به همین دلیل ، هنگام خرید آب گرم کن دست دوم ، از سالم بودن مخزن آن اطمینان حاصل کنید. مخزن ، به دلیل اینکه به صورت مداوم با آب در ارتباط است ، ممکن است پس از مدتی دچار زنگ زدگی و حتی ایجاد سوراخ شود. ‌
  • اندازه: آبگرمکنی مطابق با نیاز خود و با اندازه مناسب بخرید. آبگرمکن بیش از حد بزرگ به معنای گرم کردن آب اضافی است که نیازی به آن نیست. اندازه آبگرمکن را با توجه به تعداد خانواده خود انتخاب کنید تا گاز هدر نرود.
  • طول عمر و در دسترس بودن قطعات: آبگرمکنی بخرید که طول عمر بیشتری داشته و قطعات قابل تعویض آن به راحتی در دسترس باشد. به عنوان مثال عمر آبگرمکن بدون مخزن تقریباً 20 سال است ، در حالی که عمر آبگرمکن های نوع مخزنی 10 تا 12 سال است.
  • مدل و برند آب گرم کن دست دوم : یکی دیگر از خصوصیات قابل توجه هنگام خرید ، با خوب و با کیفیت بودن شرکت سازنده و مارک آن است‌. چرا که همیشه، برند هایی که بسیار موفق هستند ، در کار خود از بهترین کیفیت ها استفاده می کنند ، به همین دلیل خریدن آب گرم کنی دست دوم با مارکی خوب ، بسیار امتیاز خوبی است‌ و سعی کنید که از برند ها و مارک های معتبر خریداری کنید.
  • کم مصرف بودن آب گرم کن دست دوم : نکته بعدی در مورد خرید آب گرم کن دست دوم ، داشتن مصرف سوختی مناسب و به صرفه است‌. ابن ابزار ها به طور معمول در سه نوع برقی ، گازی و یا گازوئیلی ارائه داده می شوند که حتما هنگام خرید ، به میزان سوخت آن توجه زیادی داشته باشید.  چرا که هر چه قدر که آب گرم کن  دست دوم  شما از مصرف انرژی کمتری بهره مند باشد ، قاعدتا میزان بازدهی و عملکرد بهتری را شاهد خواهید بود. مطمئن شوید که آب گرم کن دست دوم خریداری شده ، دارای برچسب انرژی باشد. همان طور که میدانید هر چقدر که میزان به سمت رنگ سبز باشد ، وسیله شما از کیفیت و عملکرد بهتری برخوردار است‌. و نکته آخر اینکه کالا را به خوبی بررسی  و دقت کنید که نشان استاندارد ملی را نیز داشته باشد.

حرف آخر:

امروزه کالا های دست دوم ، به دنیایی بزرگ تبدیل شده اند. دنیای که شما می توانید انواع وسایل مورد نیاز خود را به صورت دست دوم خریداری کنید. کالا های دست دوم علاوه بر تنوع بالا ، دارای قیمت های مناسب و به صرفه ای نیز هستند. آب گرم کن دست دوم نیز یکی از این ابزار است‌. شما می توانید  تنها با کمی دقت و بررسی ، آب گرم کن دست دوم  مورد نیاز خود را خریداری کنید. اگر نمی دانید که از کجا و چگونه باید اب گرم کن های گازی را تهیه کنید ، ما به شما سمساری محله با سابقه ای درخشان را معرفی می کنیم. امیدوارم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا