مقالات محله

تمام نکات مهم در خصوص خرید وسایل دست دوم

وسایل دست دوم

سمساری محله :خرید وسایل دست دوم، به کار گیری و استفاده مجدد از وسایل مختلف است. امروزه در سراسر جهان خرید و فروش لوازم دست دوم بسیار رونق و توسعه یافته است و سایت ها و اپلیکیشن های زیادی اکنون به عنوان یک رابط میان فروشنده و خریدار عمل می کنند. در ساخت قطعات دست دوم دیگر از مواد خام مانند کاغذ استفاده نمی‌کنند، نیاز به انرژی بیشتری برای تولید ندارند ، میزان زباله و ﺁلودگی را کاهش می‌ دهند ، از قیمت مناسب تری نسبت به وسایل نو بر خوردارند و نیاز به بسته‌بندی اضافی نیز ندارند. گاهی اوقات وسایل دست دوم به عتیقه تبدیل می شوند و از  آن ها برای زیبا سازی و جذاب ساختن مکان های مختلف استفاده می کنند.  اگر وارد مکان ها و سایت های فروش وسایل شدید و با مورد خاصی روبرو شدید که حس کردید به آن علاقه دارید ، حتی اگر قصد خرید چیزی را نداشتید ، ارزش آن را دارد که علاقه خود را در اولویت قرار دهید.

مبلمان یک قسمت اساسی در هر خانه و اداره است.  خواه یک منطقه کوچک داشته باشید یا بزرگ ، به مبلمان نیاز دارید.  مبلمان نه باعث راحتی  شما ایت بلکه جلوه زیبایی به خانه شما می بخشد.  امروزه مبلمان در طرح ، الگو و اندازه های مختلف موجود است.  به صورت روزانه ، چیز جدیدی وارد بازار می شود.  از آنجا که مبلمان گران است ، عوض کردن آن دشوار است.  اما اکنون شما یک گزینه مبلمان دست دوم دارید.  شما می توانید مبل‌های قدیمی خود را بفروشید و  مبلمان دست دوم جدید را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. در این‌جا نکاتی هنگام خرید مبل دست دوم وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

نکات مهم هنگام خرید مبل دست دوم

 

  • اگر در حال جستجو در سایت های دست دوم فروشی برای مبل یا هر گونه وسایلی بودید ، اگر می توانید حتما این مورد را از نزدیک مشاهده و آن را کاملا بررسی و مشاهده دقیق کنید ، گر چه خرید آنلاین بسیار راحت و ممکن است به صرفه باشد ، اما پنهان کردن هر گونه آسیب جدی، پارگی و شکستگی مبل در عکس کار راحتی است. جاسمین ارچارد نقد می کند:« شرط و شروط هنگام خرید دست دوم بسیار مهم است. من معمولا ترجیح می‌ دهم که اول یک بار از نزدیک آن را ببینم». البته بیشتر منابع فروش آنلاین ، امکان بازگشت محصول را برای مشتری فراهم می‌ کنند ، پس نیاز نیست که آن کالا را به طور کامل رد کنید.
  • سعی کنید بیشتر وسایل فلزی را خریداری کنید. تجربه ثابت کرده است که ابزار و وسایل فلزی از طرفداران و خواهان زیادی برخوردار هستند. منظور از این جمله فلز هایی چون اهن و آلومینیوم است. اگر قصد خرید وسیله ای فلزی را دارید ، حال اگر آن فلز زنگ زده باشد ، آن را خریداری کنید و نگذارید عواملی چون زنگ زدگی شما را از خریدن آن منصرف کند چون ابزار فلزی را ، می توان زنگ آن را از بین برد و آن را مجددا زنگ زد و آن گاه است که می‌ بینید وجودش در مکان مورد نظرتان ، چقدر زیبایی خاصی به محیط دلخواه بخشیده است.
  • سعی کنید معامله خوبی انجام دهید. بعید است مبلمان جدیدی پیدا کنید که با وجود بودجه کم از کیفیت بالایی برخوردار باشد. حتی اگر مبلمان تقریبا نویی پیدا کنید ، کیفیت آن پایین خواهد بود و در مدت زمان کوتاهی آسیب می‌بیند. اگر سبک خاصی را در ذهن خود ندارید ، می توانید معاملات زیادی را بدست آورید.  یک مکان عالی برای معاملات خوب ،سایت سمساری محله می‌باشد که می توانید براساس نیاز ، خواسته و بودجه خود مبل مورد نیاز خود را انتخاب کنید
  • دانستن چگونگی انتخاب مبلمان دست دوم ، همه چیز بستگی به ذهن و باهوش بودن خریدار دارد . وقتی صحبت از مبلمان می شود ، به معنای بررسی هر قطعه به قطعه محصول قبل از خرید آن است.
  • اگر صندلی یا مبل می خرید ، تا جایی که می توانید روی آن ها بنشینید. آیا آن ها محکم هستند ، آیا می خیزند ، آیا وزن شما را تحمل می کنند یا کودکان و حیوانات خانگی شما را از آن ها افتند؟

نحوه انتخاب مبلمان دست دوم از هتل ها:

بله ،  همان طور که می دانید هتل ها منبع گسترده و خارق العاده ای از مبلمان دست دوم هستند.  هر از گاهی ، آن ها تم و طرح یا به قول معروف دکوراسیون هتل خود را بازسازی یا تغییر می دهند. وقتی این اتفاق می افتد ، آن ها معمولاً مبلمان قدیمی خود را به مشتری ها و محلی ها می فروشند تا با ضرر مواجه نشوند.  این می تواند فرصتی شگفت انگیز برای شما باشد تا بتوانید هر آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید ، به ویژه که احتمالاً برای شروع ، توسط یک طراح داخلی و مجرب انتخاب شده است!  اگر همین حالا در بازار هستید و می خواهید نحوه انتخاب مبلمان دست دوم را بیاموزید ، به جستجوی شرایط  هتل ها بپردازید.  ببینید آیا آن ها در حال بازسازی هتل خود هستند.  در غیر این صورت ، همیشه می توانید از آنها بازدید کرده و از مسئول آن جا بپرسید  که آیا شانس خریداری مبل را دارید یا نه.

معایب استفاده و خریداری مبل دست دوم:

  • نو و تازه نبودن مبلمان خریداری شده ممکن است خریدار را اذیت کند.
  • خریداری کالای مورد نظر ممکن است دشوار باشد‌.
  • اغلب دارای کیفیت چندان خوبی نیستند.
  • کلاهبردار بودن برخی از سایت ها و اپلیکیشن های مربوطه.

برخی از مزایای استفاده و خریداری مبل دست دوم:

  • باعث صرفه جویی در پول می شود.
  • از قیمت های نسبتا مناسبی برخوردار هستند.
  • باعث کاهش آلودگی هوا می‌شوند
  • وجود سایت هایی مختلف با تنوع بالا

 کلام آخر

یافتن بهترین مبلمان برای خانه آسان است.  با این وجود ، گاهی اوقات در موقعیتی قرار می گیرید که به دلیل بودجه خود نمی توانید مبلی را که دوست دارید خریداری کنید.  بنابراین در چنین شرایطی چه باید بکنید؟  شما همیشه می توانید مبلمان دست دوم را در سمساری محله خریداری کنید.  هنگام انتخاب این سمساری نیازی به صرف مبلغ زیادی برای خرید مبلمان خانه نیستید. فقط کافیست با ما تماس بگیرید

یک نظر

  1. سلام وقتتون بخیر، ببخشید من توی مجله اقتصاد آفرین خونده بودم لوازم تزئینی رو هم میتونیم به سمسماری بفروشیم درسته؟؟ من چندتا گلدون چینی دارم نمیدونم به درد سمساری میخوره یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا