مقالات محله

چگونه پنکه دست دوم بخریم؟

چگونه پنکه دست دوم بخریم؟

سمساری محله :خرید وسایل دست دوم خجالت آور نیست بلکه نوعی خلاقیت و نو آوری است. ممکن است افراد فکر کنند که با این کار فقیر به نظر می رسند اما چرا وقتی می توانید اقلام با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید ، این کار را انجام نمی ‌دهید؟ به علاوه ، شما می توانید با بازیافت و استفاده مجدد از این موارد ، به محیط زیست خود کمک کنید.

طیف وسیعی از کالاهای دست دوم ، ممکن است در  سمساری ها یا سایت‌ های آنلاین وجود داشته باشد که تمام لوازم خانگی مورد نیاز خود را می توانید در این مکان ها پیدا کنید. بنابراین اگر قصد دارید در روز های گرم تابستان ، بدون صرف هزینه زیاد، پنکه ای بخرید ، صرفه جوئی پاسخی برای مشکلات شما است.

در حالی که خرید یک پنکه خوب با قیمت بسیار پایین موجب خوشحالی و رضایت شما می شود ، قبل از خرید این کالای دست دوم باید اقدامات احتیاطی انجام شود.

  • خرید پنکه برقی دست دوم

در اینجا چند نکته ذکر شده که باید هنگام خرید این دستگاه به یاد داشته باشید :

  • شناخت و یافتن پنکه مناسب

پنکه های برقی به اشکال و اندازه های مختلفی عرضه و ارائه داده می شوند. اگر از پنکه چیزی نمی دانید ، این امر می تواند خرید را کاری گیج کننده ، دشوار و طاقت فرسا کند. برای اینکه بعد از خرید این دستگاه پشیمان نشوید، باید وسیله مورد نظر خود را به خوبی بررسی کنید. ابتدا باید هدفتان را از خرید پنکه مشخص کنید. آیا برای استفاده تجاری است یا شخصی؟ آیا برای استفاده در فضای داخلی است یا در فضای باز؟ آیا برای کارهای سنگین است یا برای استفاده کوتاه مدت؟ پاسخ به این سوال ها ، دستگاه مناسب شما را تعیین می کند. از آنجایی که مدل های این دستگاه نیز ، از نظر کارایی و ظاهر با هم فرق دارند ، این امر به شما کمک می کند تا با انواع مختلف این وسیله ، متناسب با هدف مورد نظر خود آشنا شوید. همچنین باید درباره جایی که این دستگاه را قرار می دهید از قبل برنامه ریزی کنید زیرا با این کار اندازه آن ، نوع ، برق مورد نیاز و قابلیت خنک سازی مشخص می شود. در هنگام خرید ، باید دمای محل و هزینه انرژی آن را نیز در نظر بگیرید تا در نتیجه میزان قدرت خنک کننده پنکه خود را تشخیص دهید.

  • عاقلانه خرید کنید

هر وقت قصد خرید دارید ،  اینکه در پول خود صرفه جو باشید یا نه ، این یک قانون طلایی است که باید عاقلانه خرج کنید. این یک الزام است که باید بودجه خود را تنظیم کنید و به آن پایبند باشید. ممکن است با دیدن لوازم مختلف در سمساری محله خود ،  وسوسه شوید  و هر آنچه را پیدا کردید بخرید ، در حالی که مورد احتیاجتان نبوده است.  بنابراین اگر بودجه شما فقط برای یک پنکه برقی در نظر گرفته شده است ، از جستجوی محصولات دیگر خودداری کنید. همچنین ، هوشیار باشید ، زیاد اعتماد نکنید. قبل از مراجعه به یک فروشگاه خوب و خرید یک پنکه برقی  کارکرده ، اگر نمی خواهید در نهایت پشیمان شوید ، در ابتدا قیمت اصلی را آن را  می بپرسید . اگر در حال جستجوی پنکه های برقی کارکرده در فروشگاه های آنلاین هستید ، فراموش نکنید که هزینه حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید.

بخشی از خرید ها و هزینه های عاقلانه ، هوشمند بودن در معامله است. یکی از مزایای خرید اقلام دست دوم داشتن قدرت چانه زدن در قیمت است. بخشی از این کار دانستن کیفیت کالا برای محاسبه هزینه های تعمیر یا نگهداری لازم است. مهم این است که شما بدانید چگونه می توانید هزینه ها را متعادل کنید و هزینه ها را با یکدیگر مقایسه کنید ، بنابراین در نهایت ، یک وضعیت برد برد برای همه خواهد بود.

  • اول ایمنی

قبل از اینکه از افزودن یک پنکه برقی نسبتاً ارزان به سبد خرید هیجان زده شوید ، ابتدا محصول را بررسی کرده و از نظر ظاهری یا آسیب دیدگی مراقب باشید. ملاقات با فروشنده از خرید در فروشگاه های آنلاین ترجیح دارد زیرا شما می توانید شخصاً قبل از خرید آن مورد را بررسی کنید. اما اگر می خواهید به صورت آنلاین خرید کنید ، از فروشنده مشخصات و تصاویر بزرگ نمایی شده در همه زوایا بخواهید تا مطمئن شوید که محصول همچنان کاربردی است. در خرید دست دوم این دستگاه ، باید بیشتر مراقب باشید زیرا اغلب آن ها دارای گارانتی نیستند. همچنین ممکن است ، دلیل فروش و تاریخچه محصول را از فروشنده سوال کنید تا از کیفیت و عملکرد محصول مطلع شود. برای اطمینان از کیفیت کالا یا توافق نامه برگشت  احتمالی آن ، خرید از فروشگاه های شناخته شده ، مورد اعتماد یا افرادی که می شناسید بهتر از خرید اینترنتی است  اعتبار این فروشگاه های آنلاین را از طریق خواندن نظرات کاربران و بررسی هرگونه فراخوان احتمالی محصول بررسی کنید. فقط برای مارک تحقیق نکنید در عوض ، مدل های خاص را در داخل و در بین مارک ها کاملاً با هم مقایسه کنید. اگر می توانید ، با یک متخصص مشورت کنید تا در تصمیم گیری در مورد خرید به شما کمک کند و به شما در بررسی کیفیت ، ایمنی و دوام کالا کمک کند. سرانجام ، هنگام مذاکره در مورد قیمت کالا ، ضمانت نامه و یا توافق نامه بازگشت را به ترتیب در نظر بگیرید. هرچه توافق شده است را برای ایمنی و امنیت خود کتباً قرار دهید.  خرید وسایل دست دوم یک می تواند یک قمار باشد. اما اگر به درستی انجام شود ، ترسناک نیست و ممکن است در واقع پایان بهتر معامله را به دست آورید.

حرف آخر :

معمولا افراد به دنبال خرید ابزار  با کیفیت  و ارزان قیمت می گردند. اما امروزه پیدا کردن کالایی نو و تازه با کیفیتی خوب و ارزان تقریبا غیر ممکن است. در این جور مواقع  خرید کالا های دست دوم و امتحان کردن آن ها پیشنهادی کلیدی برای شماست. سمساری محله می تواند شما را در خریدی مطمئن همراهی کند. امیدوارم مطالب گفته شده برلی شما عزیزان مفید بوده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا