مقالات محله

نکات مهم هنگام خرید لوازم برقی دست دوم

نکات مهم هنگام خرید لوازم برقی دست دوم

سمساری محله : این که آیا تخلیه ماشین لباسشویی شما خراب است یا یخچال شما گاز خالی می‌کند ، تعویض وسایل همیشه گران است. اگر بودجه کمی دارید اما به  تعویض وسایل برقی خود نیاز دارید ، پس چرا خرید لوازم دست دوم را در نظر نمی گیرید.

ماهیت بادوام لوازم برقی، همراه با مناسب بودن قیمت آنها ، باعث ایجاد بازار مناسب وسایل برقی دست دوم شده است. البته ، خطرات مرتبط با تجهیزات دست دوم نیز وجود دارد. بنابراین ، ما می خواهیم 10 عامل حیاتی را که باید هنگام بررسی خرید لوازم برقی استفاده شده مورد توجه قرار گیرد ، برجسته کنیم.

به دنبال علائم آسیب باشید

در حالی که فرورفتگی یا خراش کوچک مسئله‌ای ندارد اما اطمینان حاصل کنید که آسیب قابل توجه دیگری دیده نشده است. اگر سیم یا کلیدهای برق فرسوده یا خراب را مشاهده کردید ، آن را خریداری نکنید! قبل از خرید لوازم برقی دست دوم همیشه باید مطمئن باشید که هیچ ترک مهمی در هیچ جای دستگاه وجود ندارد. به طور کلی این یک بررسی کاملاً ساده است . این تست ساده خطرات هنگام خرید دستگاه دست دوم را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بررسی کنید که دستگاه کار می کند

هر سمساری و فروشنده لوازم خانگی دست دوم خوشحال خواهد شد که اثبات می کند لوازم خانگی آنها به درستی کار می کنند. اگر دستگاهی مثل سرخ کن را به برق زدید و بلافاصله داغ کرد، از خریدن این دستگاه خودداری کنید.

سعی کنید گارانتی بگیرید

بیشتر سمساری‌های دست دوم همراه با لوازم دست دوم خود ضمانت نامه ارائه می دهند. این ثابت می کند که فروشنده به محصولات خود ایمان دارد و در صورت خراب شدن دستگاه از شما پشتیانی می شود. هر چه ضمانت طولانی تر باشد ، بهتر است.

سن یک عامل تعیین کننده نیست

بسیاری از مشتریان در مورد سال ساخت دستگاه سوال می کنند و بر این اساس تصمیم می گیرند. این یک اشتباه رایج است. تاریخچه یک وسیله بسیار مهمتر از سال ساخت آن است. تاریخچه معمولاً می تواند چیزهای بیشتری در مورد وضعیت کالا به شما بگوید. به طور کلی ایده خوبی است که بدانید دستگاه قبلاً متعلق به چه کسانی بوده است و حتی  می‌توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید. غالباً ، مالک قبلی اطلاعات زیادی در مورد کالا خواهد داشت و احتمالاً می تواند حقایقی را که قبلاً نمی دانسته اید به شما بگوید.

شرایط کلی یک دستگاه معمولاً به نگهداری بستگی دارد. با بررسی منظم دستگاه از طریق تعمیر و نگهداری  و کشف و اصلاح نقص قبل از اینکه منجر به آسیب بیشتر شود ، می توان از خرابی عمده جلوگیری کرد. این نیز موضوعی است که می تواند با مالک قبلی در مورد آن بحث شود.

تحقیق در مورد فروشندگان لوازم برقی دست دوم

فروشندگان لوازم برقی دست دوم مسئولیت اطمینان شرایط ایمنی تجهیزات برقی را بر عهده دارند و در صورت فروش کالاهای خراب ، فروشندگان ممکن است متعهد به پرداخت خسارت شوند. اگر تجهیزاتی که می فروشید با استاندارد قابل قبولی مطابقت داشته باشد ، به طور معمول شرایط ایمنی برآورده می شود. توزیع کنندگان و خرده فروشان ، از جمله سمساری های دست دوم و حراجی ها ، فقط باید لوازم خانگی را که به درستی کار می‌کنند را فروش برسانند. فروشندگان لوازم برقی زیادی در این بازار وجود دارند که طیف گسترده ای از لوازم را ارائه می دهند. یک ایده خوب این است که نه تنها در مورد خود دستگاه ، بلکه مغازه‌ای که از آن دستگاه را می خرید نیز بررسی کنید.

سوابق خوب بسیار مهم است زیرا شما باید اعتماد داشته باشید که فروشنده آنچه را که قول داده است، تحویل خواهد داد و چیزی برای پنهان کردن ندارد.

بازرسی دستگاه

ایده خوبی است که خودتان شرایط یک وسیله برقی دست دوم را تأیید کنید. بنابراین ، مطمئن شوید که این امکان را دارید که قبل از خرید دستگاه ، ماشین را کاملاً بررسی کنید. نگاهی دقیق به تمام قسمتهای مهم آسیب و نقص جزئی دلیل بر عدم خرید دستگاه نیست ، اما این نکته می ‌تواند روی قیمت تاثیر داشته باشد.

بودجه

اگر قیمت درخواستی واقعا خیلی زیاد است ، پس فروشنده را از بودجه خود مطلع کنید. این به فروشنده کمک می کند تا تصمیم بگیرد راهی وجود دارد که با بودجه شما مطابقت داشته باشد.

کلام اخر

پایبندی به همه نکات همیشه امکان پذیر نیست ، اما مهم است که قبل از خرید هرچه بیشتر در مورد وسیله برقی و تاریخچه آن اطلاعات کسب کنید. واکنش فروشنده همچنین می تواند شاخص خوبی در مورد وجود یا عدم وجود چیزی باشد که ممکن است آن را پنهان کنند. توجه داشته باشید که شفافیت و صداقت، رکن اصلی در دستیابی به وسیله برقی خوب با قیمت مناسب است.اگر قصد خرید لوازم برقی دست دوم دارید و بودجه کافی برای خرید وسایل نو ندارید،  سمساری محله با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش وسایل دست دوم، آماده خدمت گزاری به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا