مقالات محله

راهنمای خرید صندلی اداری دست دوم

راهنمای خرید صندلی اداری دست دوم

سمساری محله : آیا قصد دارید فضای داخلی دفتر خود را بازسازی کنید؟ آیا می خواهید ظاهر جدیدی به فضای دفتر خود ببخشید؟ اگر بله ، پس باید به فکر تعویض میز و صندلی اداری خود باشید. در هر مجموعه تجاری نه تنها میز و صندلی یک نیاز اساسی است ، بلکه بر بهره وری شما نیز تأثیر می گذارد.

دلایل انتخاب صندلی اداری دست دوم برای محل کار

امروزه صندلی نقش حیاتی در طراحی دفتر دارند. این به شما کمک می کند تا جذابیت دفتر خود را افزایش دهید. همچنین بازدید کنندگان دفتر شما ، تحت تأثیر قرار می گیرند زیرا این یکی از مهم ترین مواردی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به فضای دفتر شما مشاهده خواهند کرد. بنابراین شما باید صندلی متناسب با فضای داخلی دفتر خود را پیدا کنید. بعلاوه ، یک کارمند دفتر 40 ساعت در هفته را روی صندلی دفتر خود می گذراند. بنابراین ، قبل از ادامه کار ، باید یک صندلی اداری پیدا کنید که راحت باشد تا از درد کمر و گردن جلوگیری کند.

تعداد بی شماری از شرکت های طراحی صندلی در بازار موجود است که با طراحی های بدیع و زیبا ارائه می شوند. از صندلی مش ، صندلی چرمی ، صندلی پارچه ای ، صندلی وینیل گرفته تا صندلی پلاستیکی ، انواع مختلفی از صندلی ها در بازار موجود است. قطعاً می توانید موردی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

در مورد صندلی های عمومی اداری ، علاوه بر ویژگی های قابلیت تنظیم ارتفاع ، صندلی های اداری به امکانات مختلفی مجهز هستند تا کارمندان در ساعات کاری ، اذیت نشوند. با این وجود ، خرید صندلی های اداری هزینه بر است. اگر مقدار زیادی پول برای سرمایه گذاری در مورد صندلی های اداری دارید ، می توانید صندلی های کاملاً جدیدی خریداری کنید ، اما اگر نمی توانید در اوایل کار خود، زیاد هزینه کنید ، می توانید از صندلی های اداری دست دوم استفاده کنید.

بله ، درست شنیده اید. ما بسیاری از شرکت ها را دیده ایم که برای صرفه جویی در هزینه، از صندلی دکارکرده برای دفتر کار خود استفاده می کنند. خرید صندلی های اداری کارکرده به ویژه هنگامی که بودجه کمی دارید، نه تنها منطقی به نظر می رسد، بلکه به شما کمک می کند تا از بودجه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اما قبل از اینکه دست بکار شوید ، باید دلایل خرید صندلی های اداری استفاده شده را بدانید. ما در این راهنما ، می خواهیم مزایای  خرید صندلی های اداری دست دو را به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

مزایای خرید صندلی های اداری دست دوم

۱. صندلی‌های اداری دست دوم مقرون به صرفه هستند

اولین نکته ای که هنگام خرید صندلی اداری کارکرده به ذهن شما خطور می کند ، هزینه های پایین تر است.  با پیداکردن صندلی های اداری دست دو، هم خریدی با کیفیت و هم مقرون به صرفه انجام می دهید. علاوه بر این ، استفاده از مواد بازیافتی برای محیط زیست ما نیز مفید است. با این حال ، تنها در صورت خرید و تصمیم گیری عاقلانه در طول مراحل ، می توانید مطابق با شکل ظاهری دفتر خود ، دکوراسیون آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

۲.می توانید آنها را سفارشی کنید

از آنجا که صندلی های اداری دست دوم قطعاً باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های شما می شوند ، بنابراین می توانید با توجه به سلیقه و راحتی خود، صندلی  دست دومی را که خریداری کرده اید سفارشی کنید. این کار نه تنها به شما امکان می دهد تا سلیقه شخصی خود را به صندلی های اداری متعلق به خود اضافه کنید بلکه به شما اجازه می دهد تا افکار شما درباره دفتر رویاییتان تحقق یابند. شما می توانید صندلی های قدیمی خود را مطابق با فضای داخلی دفتر سفارشی کنید و حتی می توانید در پایه و پشت آن تغییراتی ایجاد کنید و آنها را بسیار راحت تر از قبل کنید. سفارشی سازی صندلی های قدیمی شما نه تنها به اندازه یک صندلی کاملاً جدید تازه می شود بلکه باعث می شود کاربر پسندتر باشد ، متناسب با نیاز راحتی شما باشد و یک نتیجه خوب ، تمیز و ایمن فراهم کند.

قبل از خرید صندلی، چه کاری انجام دهیم؟

پس از یافتن صندلی دست دوم  موردنظر و قبل از تحویل وجه،  آن را تست کنید. در حین بررسی، به وب سایت تولید کننده صندلی مراجعه کنید تا بدانید که صندلی مورد نظر چه تنظیمات و ویژگی هایی دارد. وقت کافی را روی صندلی بگذرانید تا مطمئن شوید متناسب با شماست ، راحت است و از نظم کامل برخوردار است. به طور خاص ، این کار را انجام دهید:

اهرم های تنظیم را برای اطمینان از عملکرد روان بودن آنها آزمایش کنید ، زیرا احتمال سایش آنها وجود دارد. صندلی را بالا آورده و پایین آورده و در صورت امکان ، تکیه گاه بازوها ، تکیه گاه کمر و عمق پشتی صندلی را تنظیم کنید.

وقتی که روی صندلی می نشینید ، توجه داشته باشید که آیا طول قسمت نشیمنگاه حدود سه انگشت با محل قرار گرفتن زانوها فاصله دارد یا خیر. آیا در قسمت پشتی و میانی کمرتان احساس پشتیبانی می کنید؟ (تکیه گاه کمر باید به شما در قسمت کمر ، دقیقاً در مورد خط کمربند شما ضربه بزند.). هم چنین چرخ های صندلی باید محکم و روان باشند تا بتوان به قسمت های مختلف میز اداری به راحتی دسترسی پیدا کرد.

به دنبال هرگونه ترک خوردگی در قطعات پلاستیکی و فلزی ، به ویژه روی چرخ ها و دسته های صندلی باشید.

پارچه صندلی و پشت را از نظر پارگی ، لکه یا بوی نامطبوع بررسی کنید. (تمیز کردن صندلی اداری ساده است ، اما اگر صندلی به تمیزکاری زیادی نیاز داشته باشد ،  می‌توانید در مورد قیمت چانه بزنید).به یاد داشته باشید که قبل از آوردن صندلی به دفتر کار ، ابتدا آن را کاملاً تمیز کنید. نظافت چیزی است که نباید از آن غافل شوید. صندلی تمیز به یک دفتر تمیزتر و سالم کمک می کند – که به غیبت کمتر کارمندان به دلیل بیماری کمک می کند.

سخن پایانی

اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید صندلی اداری دست دوم  هستید ، بهترین گزینه خرید از سمساری محله است. این مرکز با کادری مجرب و سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش اجناس دست دوم و کارکرده، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا