مقالات محله

وسایلی که می‌توان بصورت دست دوم خریداری کرد

وسایلی که می‌توان بصورت دست دوم خریداری کرد

سمساری محله : هنگامی که به آپارتمانی جدید می روید ، اولین کاری که ممکن است سرگرم کننده  باشد، اما هزینه های سنگینی  در بر دارد ، تهیه وسایلی جدید برای خانه  می باشد. ممکن است قبلاً در برخی از کار ها تجربه داشته باشید ، اما قطعا تزئین و اداره کل فضای خانه آن هم به تنهایی کار دشواری است. پیدا کردن مبلمانی دست دوم و ارزان که با محیط خانه شما تناسب داشته باشد می تواند هم در هزینه و هم در وقت شما صرفه‌ جویی کند. هنگامی که بودجه خود را به خرید یک آپارتمان اختصاص می دهید پول زیادی برای پر کردن خانه با لوازم نو باقی نمی‌ ماند و خرید کالاهای اساسی دست دوم با باقی ‌مانده پس‌ انداز خود بهترین کار ممکن است.

وسایل دست دوم

البته ، خریدن همه وسایل به صورت دست دوم همیشه خوب نیست. چرا که ممکن است در کارکرد آن ابزار یا وسیله اختلالی وجود داشته باشد. در اینجا ما یک راهنما برای کمک به شما جهت خرید کالا و وسایل اساسی خانه که میتوان بصورت  دست دوم خرید، قرار داده ایم.

تلوزیون:

می توان گفت تلویزیون یکی از مهم ترین دستاورد های بشر در طول تاریخ بوده است.  تلویزیون یکی از وسایلی است که وجود آن در یک خانه تقریبا ضروری است. اما امروزه قیمت ها به شدت بالا رفته اند. با کمی جستجو در سمساری ها و سایت های فروش وسایل دست دوم ، می توانید تلویزیون مورد نظر خود را با اندازه های مختلف و همان کارایی با قیمتی مناسب پیدا و خریداری کنید. نکته ‌ای که بار ها گفته شده این است که از سالم بودن تلویزیون خریداری شده اطمینان حاصل کنید تا بتواند لحظه های شادی را بدون هیچ اختلالی برای شما ایجاد کند.

  • یخچال:

همان طور که می دانید وجود یخچال در خانه جز اقلام ضروری است. یک یخچال خوب ، یخچالی است که بتواند به شما علاوه بر کیفیت مناسب کارایی خوب نیز ارائه دهد. امروزه می توانید با جستجویی کوتاه ، یخچال مد نظر خود را با کیفیت های مختلف و قیمت های مناسب به صورت دست دوم خریداری کنید. نکته ‌ای را به یاد داشته باشید که هنگام خرید یخچال به موتور آن دقت کنید. چک کنید که گاز رسانی درونی آن خوب باشد‌. یخچالی خوب است که بتواند بیش از ۱۵ سال به شما خدمات رسانی کند.

  • مبلمان :

هنگامی رفتن به سمساری ‌ها، مبلمان ‌های  دست دوم با درجات مختلفی از کیفیت و تمیزی را مشاهده خواهید کرد. بعضی از مبل‌ها در کمال تعجب خوب خواهند بود ، اما بعضی دیگر اصلا برای خانه مورد نظر مناسب نیستند و به اصطلاح عمر خود را کرده‌ اند. بنابراین هنگام خرید مبل ، تمرکز خود را بر روی قطعات ساخته شده‌ ی مبل قرار دهید مثل: روکش ، چوب ، فلز. هنگام خرید مبل،  لمینت و روکش  آن اغلب نادیده گرفته می شود که برای استفاده دوباره بسیار ارزان است. مبلمان ساخته شده از چوب های سخت مانند کاج می توانند وزن و فشار را برای مدت طولانی تحمل کنند و آن ها را به قطعه ای بادوام برای سال های آینده تبدیل کنند. مبلمان فلزی دست دوم ممکن است که عالی به نظر نرسند ، اما پس از تعمیر دوباره نو و قابل استفاده می شوند. از بین بردن هرگونه زنگ زدگی و  استفاده از پولیش باعث درخشش این نوع مبل شود. فایده کلی در مورد مبلمان دست دوم این است که شما توانایی خرید قطعات با کیفیت بالاتر را با هزینه کمتر دارید و به شما احساس لوکس تری می بخشد.

  • توستر و مایکروویو:

در حالی که آپارتمان شما باید اجناس بزرگ مانند اجاق گاز را به همراه داشته باشد ، وسایل کوچکتر نیز ممکن است به شما بستگی داشته باشد. اگر برای آپارتمان خود به توستر یا مایکروویو نیاز دارید ، به دنبال قطعات استفاده شده یا همان دست دوم باشید. هزینه لوازم خانگی جدید بسیار زیاد است و اغلب گزینه‌ های دست دوم  کارایی و کیفیت وسایل نو را دارند . برای دسترسی آسان به لوازم مورد استفاده ، سایت هایی با فروش محلی مانند سمساری محله را بررسی کنید. ممکن است در نهایت به نسخه خیلی با کیفیت و مورد نظر خود نرسید ، اما هزینه جزئی که برای آن پرداخته ‌اید، ارزش سازش با آن ها را خواهد داشت.  فراموش نکنید که هر دستگاهی را قبل از خرید تست کنید چرا که بزرگترین هدف شما از خرید این وسایل ، درست کار کردن آن می‌ باشد.

  • وسایل هنری و تزئینی:

همیشه ممکن است هنگام خرید وسایل هنری، شیک ترین قطعات را پیدا نکنید ، اما با نگاهی دقیق ، آنچه را دوست دارید با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری پیدا خواهید کرد. علاوه بر این ، حتی یک طرح ساده در قاب مناسب ، شگفت انگیز به نظر می رسد. این یک قانون نانوشته است که همیشه در بین سمساری ها برای خرید وسایل هنری گشت و گذار کنید. ممکن است یک عتیقه‌ ای پنهان و ارزشمند در انتظار شما باشد. هنگام خرید برای وسایل هنری دست دوم ، تمرکز بر روی چاپ نیز مهم است. اگر عاشق پوستر هستید اما از قاب خوشتان نمی ‌آید ، تغییر در آن آسان است. همچنین بهتر است به یاد داشته باشید که هنر دیوار چیزی فراتر از پوسترهای قاب دار نیست. حتی ظروف سفالی نیز می توانند با قرار گرفتن روی قفسه، دیوار را متحول کنند.

  • ابزار کار:

چیز هایی مانند چکش و دریل جزو دسته وسایل دست دوم ارزان نیستند ، اما موارد لازم برای تکمیل و به پایان رساندن  آپارتمان هستند. نقل مکان به یک آپارتمان بدون جعبه ابزار کامل ، شما را در هنگام مونتاژ وسایل یا آویزان کردن وسایل روی دیوار دچار مشکل می کند. به همین دلایل ، هر مستاجر به ابزاری احتیاج دارد ، اما نیازی نیست که آن ها را جدید خریداری کنید چون همان ابزار دست دوم نیز کارایی ابزار نو را دارند و مدل های قدیمی حتی اگر کمی فرسوده باشند نیز کاملاً خوب و کار آمد هستند. یک جعبه ابزار اساسی باید شامل ‌موارد زیر باشد: دریل ، پیچ گوشتی ، چکش ، چراغ ‌قوه ، انبر دست ، آچار ، دم‌باریک ، انبر قفلی و ….

کلام آخر:

سمساری محله نیز یکی از سایت هایی است که می تواند شما را در خریدن ابزار و وسایل دست دوم با قیمت ها و کیفیت های مختلف راهنمایی کند. امیدواریم کالای مورد نظر خود را به جستجویی کوتاه در سمساری محله پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا