مقالات محله

نکاتی هنگام خرید بخار پز دست دوم|خرید لوازم دست دوم محله

نکاتی هنگام خرید بخار پز دست دوم

سمساری محله :بخار پز ، نوعی وسیله برقی است که با استفاده از آن می توان بسیاری از مواد غذایی را بخار پز کرده و یک غذایی سالم درست کرد. بهترین راه هم برای بخار پز کردن سریع و راحت مواد غذایی ، استفاده از بخار پز است. پخت با این دستگاه ، نیازی به روغن نداشته و می توانید تمام فواید موجود در مواد غذایی را حفظ کنید. این نوع وسیله برقی ، نسبت به سایر موارد ، از قیمت بهتری برخوردار است. اما متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت های موجود در بازار ، قیمت این وسیله کاربردی نیز ، به طرز عجیبی بالا رفته است ، مخصوصا اگر بخواهید یک مارک و برند شناخته شده از آن را بخرید.

این امر موجب شده است که ابزار دست دوم را انتخاب کرد. ابزار دست دوم ، ابزاری هستند که قبلاً توسط افراد دیگری استفاده شده اند اما به هر دلیلی قصد فروش آن را دارند. وقتی حرف از ابزار دست دوم پیش کشیده می شود ، خیلی از افراد آن ها را رد کرده و تصور می کنند که این وسایل به درد نخور و بی مصرف هستند ، در حالی که با خرید آن ها می توان از فواید زیادی بهرمند شد. یکی از این فواید ، داشتن قیمت مناسب و به صرفه است. این گونه می توانید بخشی از پول خود را نیز پس انداز کنید. بخار پز دست دوم نیز ، وسیله ای است که با خرید آن می توان از مزایای زیادی بهرمند شد. مسلما برای خرید بخار پز دست دوم باید به نکاتی توجه داشته باشید که به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

  • قیمت بخارپز دست دوم :

  • همان طور که پیش تر هم گفته شد ، به طور کلی بخار پز ها نسبت به سایر وسایل برقی ، از قیمت پایین تری برخوردارند. هنگام خرید دست دوم این دستگاه ، بررسی کنید و گزینه ای را انتخاب کنید که در عین داشتن کیفیت ، از قیمت خوبی نیز بهرمند باشد. هیچگاه کیفیت را در عوض قیمت از دست ندهید ، یعنی به به خاطر اختلاف قیمت ها ، گزینه خوب و مرغوب را از دست ندهید.
  • ظرفیت بخار پز :

  • معمولا همه بخار پز ها شامل سه قسمت هستند که دارای روزنه هایی برای خروج بخار می باشند. از هر قسمت ، برای پخت وعده های غذایی در مقادیر مختلف استفاده می شود. بخار پز ها در ابعاد و ظرفیت های مختلفی ساخته می شوند. هنگام خرید بخار پز دوم ، تعداد اعضای خانواده را در نظر گرفته و با توجه به آن ، بخار پز مناسب را بخرید. سعی کنید اندازه بخار پز دست دومی که می‌خرید ، زیاد بزرگ نباشد. برای اینکه بتوانید بخار پز دست دومی با ظرفیت مناسب بخرید ، بهتر است از افراد با تجربه مشاوره بگیرید.
  • زمان سنج‌ و تکنولوژی موجود در بخار پز دست دوم :

  • بخار پز ها اغلب دارای زمان سنج هایی با حداکثر مدت زمان ۶۰ دقیقه ای (یک ساعت) هستند که می توان با چرخش درجه آن ، زمان پخت را تعیین کرد. بخار پز های جدیدی که در بازار عرضه شده اند ، از یک صفحه دیجیتالی برای تنظیم دما برخوردارند. سعی کنید بخار پز دست دومی را بخرید که دیجیتالی است ؛ چرا که از تکنولوژی جدید تری برخوردار بوده و هنگام آماده کردن غذا به شما کمک زیادی می کند ، به طور مثال اگر شما فراموش کردید زیر غذا را خاموش کنید ، دستگاه خود به خود خاموش شده و یا غذا را با روند اما آرام تری آماده می کند. پس هنگام خرید ، به مدل و فناوری های به کار رفته در بخار پز دست دوم ، توجه داشته باشید.
  • مدت زمان گرم نگه داشتن غذا :

  • خوب جستجو کنید و به دنبال گزینه ای باشید که امکان گرم نگه داشتن غذا را نیز داشته باشد. اگر دستگاه این ویژگی را داشته باشد ، دیگر نیاز نیست که دوباره آن را گرم کنید و می توان آن را تا چند ساعت کرم نگه داشت. پس هنگام خرید بخار پز دست دوم عجله نکنید و دنبال یک گزینه خوب بگردید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید ، این است که برای گرم نگه داشتن غذا ، باید مخزن بخار پز پر از آب باشد. حین خرید بخار پز دست دوم ، اگر دستگاه دارای دفترچه راهنما بود ، آن را به خوبی مطالعه کرده و متوجه شوید که چه آپشن های دارد.
  • جنس بخار پز دست دوم :

  • یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید بخار پز دست دوم باید به آن توجه داشته باشید ، جنس و مرغوبیت آن است. اگر جنس بدنه و جنس داخلی آن خوب نباشد ، شما با مشکلاتی از قبیل سختی در شستن و پخت غذا مواجه می شوید. هنگام خرید بخار پز دست دوم ، جنس آن را به خوبی بررسی کنید. قطعات به کار رفته در آن ، باید آنقدر مقاوم و با کیفیت باشند که بتوانند دست کم برای شما چند سالی کارایی داشته باشند. از مرغوب بودن قطعات به کار رفته در دستگاه ، مطمئن شوید.
  • قابلیت پلو پز کردن : معمولا بخار پز هایی این قابلیت را دارند که قیمت آن ها کمی بالا است.‌ این ویژگی به شکل این امکان را می دهد که بتوانید پخت برنج را در همان بخار پز به آسانی انجام دهید. تمام گزینه ها را در نظر گرفته و سپس به خرید بخار پز دست دوم بروید.

نکته مهم :

هنگام خرید بخار پز دست دوم ، حتما به فروشگاه های معتبر ، سایت ها و اپلیکیشن های شناخته شده مراجعه کنید. شما می توانید دستگاه را به صورت آنلاین سفارش دهید. برای این کار از فروشنده بخواهید که از تمام ابعاد آن ، برای شما عکس برداری کرده و ارسال کند. از فروشنده بخواهید که محصول را برای شما تضمین کند تا در صورت بروز مشکل ، شما بتوانید آن را عودت دهید.

کلام آخر : اگر دوست دارید خرید ابزار و وسایل دست دوم را تجربه کنید ، ما به شما سمساری محله ، با سابقه ای درخشان را معرفی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا