دسته‌بندی نشده

مزایا و معایب خرید تشک دست دوم برای تخت خواب

مزایا و معایب خرید تشک دست دوم برای تخت خواب

سمساری محله : خرید تشک دست دوم به خصوص برای افرادی که بودجه محدودی دارند گزینه مقرون به صرفه ای است. ممکن است دانشجوی دانشگاه یا فردی باشید که به طور مستقل زندگی می کند. شما می توانید هزینه ای را که برای خرید یک تشک نو در نظر گرفته اید، برای خرید چیز دیگری صرف کنید.

بنابراین اگر در جستجوی نکاتی در مورد نحوه خرید تشک دست دوم بوده اید ، ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم. با این حال ، ممکن است بخواهید از دلایلی که خرید یک تشک قدیمی و کارکرده می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد ، مطلع شوید.

ادامه مطلب را بخوانید تا درباره مزایا و معایب خرید تشک دست دو بیشتر بدانید.

چرا باید تشک دست دوم بخرید؟

مراقبت از سیاره

این عامل است از نظر ارزش ایده خوبی باشد. به جای خرید یک محصول جدید که به طور بالقوه ممکن است روزی وارد محل دفن زباله شود، یک محصول را از رفتن در آن مسیر نجات می دهید.

باعث تنوع می شود

اگر معایبی که آنها را بر شمردیم شما را اذیت نمی کند، تنوع خوبی است که گزینه خرید تشک دست دوم را امتحان کنید. هنوز هم اطمینان حاصل کنید که در تشک آلودگی و ایراد خاصی وجود ندارد. همچنین قبل از استفاده از تشک ، آن را بطور کامل تمیز کنید.

باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود

خرید تختخواب دست دوم برای کسانی که بودجه کافی ندارند یا اگر برای اتاق مهمان باشد ایده آل است. تشکی که از بسته بندی آن جدا شده و کسی هرگز روی آن نخوابیده، دست دو به حساب می آید. بنابراین ، می توانید یک تشک نسبتاً نو بخرید و پول بیشتری پس انداز کنید.

چرا نباید تشک استفاده شده خریداری کنید؟

۱.وجود آسیب داخلی

تصاویر می توانند چیزهای زیادی به شما نشان دهند اما ممکن است تمام واقعیت ها را به نمایش نگذارند. خرید آنلاین تشک دست دوم خطرناک است زیرا فقط از طریق تصاویر ارسال شده نمی توانید تشخیص دهید که آیا آسیب داخلی وجود دارد یا خیر.

حتی وقتی قبل از خرید فرصتی برای بررسی فیزیکی آن پیدا کردید ، باز هم ممکن است ایراد هایی داشته باشند که شما متوجه آن ها نشوید. چند وقت بعد خواهید فهمید که شب مدام این پهلو و آن پهلو شوید و روز با کمر درد بیدار شوید.

۲. وجود ساس در تشک

تشک دست دومی که می خرید ممکن است با ساکنان ناشناخته همراه باشد. یکی از رایج ترین موجوداتی که داخل تشک تخت زندگی می کند ساس های تختخواب است و تا زمانی که روی تخت نخوابید متوجه آن ها نخواهید شد. این موجودات در تخت خواب شما خونتان را می مکند و باعث گزش پوست شما و قرمز شدن آن می شوند.

۳.طول عمر کوتاه تر

قبل از خرید ماشین دست دوم ، مسافت پیموده شده را بررسی می کنید. این معیاری است که به شما می گوید که این ماشین چه مقدار در طول زمان رانده شده است. تصور کنید که آیا یک تخت مسافت پیموده شده یا چیزی شبیه به این مفهوم دارد؟ البته باید گفت طول عمر بعضی از مدل ها مثل تشک مموری فوم تقریبا هفت تا ده سال است اما در کل طول عمر یک تشک استفاده شده به طور قابل توجهی کمتر از یک مدل جدید است.

۴.خطرات بهداشتی

بیایید واقع بین باشیم که تا زمانی که مطمئن نشوید مالک قبلی فردی تمیز و مرتب بوده است ، نسبت به تشکی که قصد خرید آن را دارید خوشبین نیستید. تشک ها کثیف می شوند، واقعا کثیف می شوند. به راحتی می توان گفت که آنها کثیف ترین شی در اتاق هستند. یک تشک می تواند پر از آلودگی هایی مثل گرد و غبار، باکتری ها( مثل باکتری های دهان)، سلول های مرده پوست و موی حیوانات خانگی باشد. این فقط احساس انزجار نیست. در واقع می تواند روی سلامتی شما تاثیر بگذارد. تصور کنید که ساعاتی از شب را روی آن تخت می گذرانید، همه آن مواد را نفی می کشید و پوستتان با آنها تماس پیدا می کند.

نحوه خرید تشک دست دوم

مانند خرید تشک کاملاً جدید ، روش هایی وجود دارد که می توانید هنگام جستجوی تشک دست دوم در بازار دنبال کنید از جمله:

۱. خرید در فروشگاهی که کیفیت را تضمین می کند

یک فروشگاه معتبر که تشک های مرمت شده می فروشد را جستجو کنید. این می تواند سمساری یا یک وب سایت خرید و فروش اجناس دست دو باشد. سپس ببینید آیا می توانید از روش مرمت یا بازسازی آنها نیز مطلع شوید. از خانواده یا دوستانی که قبلاً با فروشگاه ارتباط برقرار کرده اند ، سوال کنید. قبل از اینکه تصمیم بزرگی بگیرید ، جمع آوری اطلاعات ضرری نخواهد داشت.

۲. با مالک قبلی ارتباط برقرار کنید.

اگر در سایت های آنلاین می خواهید کالای خود را بخرید ، ممکن است بتوانید با مالک تعامل کنید. اکنون ، تجارت بر اساس اعتماد انجام می شود. با تکیه بر این قانون ، می توانید هنگام برقراری ارتباط با مالک ، اساس رابطه را بر پایه اطمینان بگذارید.

همچنین اگر خانه فروشنده در نزدیکی شماست، می توانید آن را از نزدیک بررسی کنید. یا اگر از آنلاین خریداری می کنید ، عکس های بیشتری بخواهید. به احتمال زیاد هیچ یک از شما نمی خواهد وقت یکدیگر را تلف کنید. بنابراین ببینید آیا شما نه از روی اجبار بلکه از روی میل واقعی به خرید اقدام می کنید.

۳. قبل از خوابیدن روی تشک ، آن را تمیز کنید.

این یک روش استاندارد برای زمانی است که شما هر وسیله ای را دست دوم خریداری می کنید. شما باید تشکی را که تازه خریده اید، تمیز کنید. یک پاک کننده آنزیمی طبیعی یا پاک کننده خانگی ضد باکتری شما باید به از بین بردن باکتری ها و میکروب های تشک خریداری شده شما کمک کند. هر درز آن را تمیز کنید تا مطمئن شوید فرصتی برای تولید مثل این موجودات میکروسکوپی باقی نمی گذارید.

و البته ، آن را در نور آفتاب قرار دهید تا خشک شود. هوا و نور خورشید باید رطوبت را کاملاً از بین ببرند. این کار برای جلوگیری از کپک زدن آن است. همچنین ، نور خورشید می تواند تشک را ضد عفونی کند ، بنابراین باید باکتری ها و میکروب هایی که در این مرحله هنوز زنده هستند را از بین ببرد.

کلام آخر

با این اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، امیدواریم که شما یک تشک دست دوم خوب را به خانه بیاورید. شما می توانید برای خرید تشک دست دوم مناسب برای تخت خواب خود به سمساری محله مراجعه کنید. این سمساری با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش اجناس دست دو، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. ب ای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا