مقالات محله

راهنمای خرید آبمیوه گیری دست دوم

راهنمای خرید آبمیوه گیری دست دوم

سمساری محله : امروزه بازار خرید و فروش آبمیوه‌گیری دست دوم بسیار داغ است و مانند بسیاری از محصولات دیگر ، یافتن دستگاهی متناسب با نیاز و هزینه شما، ارزش صرف وقت و انرژی را دارد. در عین حال ، خرید آبمیوه گیری دست دوم  ریسک هایی را نیز در پی خواهد داشت. تا زمانی که دستگاه را از نزدیک ندیده و آن را چک نکنید ، ارزیابی  وضعیت آن دشوار است. در این جا مزایا و معایب خرید آبمیوه‌گیری دست دوم را با هم بررسی می کنیم:

مزایای خرید آبمیوه گیری دست دوم

 آیا شما به دنبال یک آبمیوه‌گیری جدید هستید ، اما قیمت این دستگاه خیلی زیاد است؟ خرید یک وسیله دست دوم گزینه ای عالی برای هر خانوار است. ما 5 دلیل مهم برای خرید دستگاه دست دوم را برای شما آورده ایم – ادامه مطلب را بخوانید و لذت ببرید!

  1. برچسب قیمت

اغلب یکی از دلایل عمده ای که مصرف کنندگان به دنبال کالاهای دست دوم هستند ، برچسب قیمت است. آبمیوه گیری نو در مقایسه با مدل کارکرده نسبتاً گران است و معمولاً قیمت یک آبمیوه‌گیری دست دوم، کمتر از یک سوم هزینه یک مدل جدید است. چه کسی دوست ندارد هم پولش را پس انداز کند و هم دستگاهی بخرد که کارایی خیلی  خوبی داشته باشد؟

  1. سازگار با محیط زیست

هنگام خرید آبمیوه گیری دست دوم ، از چندین طریق راه باعث کاهش تأثیرات مخرب بر محیط زیست می شوید. شما نه تنها مانع از آن می شوید که دستگاه در جایی در محل دفن زباله قرار گیرد بلکه از استفاده منابع ارزشمند برای تولید یک مدل جدید نیز جلوگیری می کنید. تیم ما در سمساری محله به شدت از کاهش زباله های محیطی حمایت می کند و هدفمان، بازیافت هرچه بیشتر وسایل و قطعات برای به حداقل رساندن تأثیر بر محیط زیست است.

۳. تنوع بیشتر

فروشگاه های دست دوم معمولاً در مقایسه با فروشگاه های خرده فروشی که دستگاه های کاملاً جدیدی می فروشند ، مارک و مدل بسیار بیشتری دارند. یافتن وسیله دست دوم مناسب برای رفع نیازهای شما، با تنوع بیشتر برای بازرسی بسیار آسان تر خواهد بود!

۴. با نوشیدن آب میوه سلامت کلی خود را تقویت کنید .

آب میوه طبیعی، مواد مغذی و انرژی اضافی را به بدن می دهد که برای انجام بهتر کارهای روزمره شما به آن نیاز دارد. آب میوه ها و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهاب است. این خواص به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.آب میوه ها همچنین می توانند سموم ، باکتری ها و مواد شیمیایی مضر را از بدن دفع کنند.

۵. شما و خانواده تان را سالم نگه می دارد

یکی از بهترین کارهایی که می توانید در صورت داشتن آب میوه گیری در خانه انجام دهید این است که می توانید انواع آب میوه های طبیعی و سالم  را برای خانواده خود تهیه کنید. هر روز ، در هر زمان و هر مکان می توانید این کار را انجام دهید. این بدان معنی است که همه اعضای خانواده شما از مواد مغذی و انرژی که می توانید با آب میوه های تازه فشرده شده دریافت کنید بهره مند می شوند.

معایب

واضح است که آبمیوه‌گیری های کار کرده نیز دارای جوانب منفی هنگام خرید هستند. بنابراین مراقب باشید و قبل از عجله در خرید دست دو این دستگاه، مطالب زیر را بخوانید.

1) آبمیوه گیری های دست دوم جدید نیستند

خرید کالای دست دوم به معنای خرید دو سه مدل مدل پایین تر از مدل های جدید است. بنابراین باید با مدل های فوق العاده زیبا و جدیدی که در ویترین ها می بینید خداحافظی کنید.

2) عمر باقیمانده دستگاه ممکن است بسیار کوتاه باشد

آبمیوه گیری ‌های قدیمی دوام بالایی دارند اما موارد جدید این گونه نیستند و با توسعه بازار ، دوام کالاها کاهش یافته است. امروزه ، آبمیوه‌گیری اغلب فقط چند سال عمر می کنند. این امر به خصوص برای مدل های ارزان قیمت صدق می کند.

عمر دستگاه همچنین به نحوه استفاده و مراقبت از آن بستگی دارد. فهمیدن این دو مورد هنگام خرید آبمیوه گیری دست دوم از یک فرد غریبه بسیار دشوار است. ممکن است او دستگاه را به درستی نگهداری نکرده و خیلی از آن کار کشیده باشد و شما از روی ناآگاهی، دستگاهی کاملاً فرسوده خریداری کنید.

* نکته: بطور معمول یک آبمیوه‌گیری اگر خراب نباشد یا نقص تولیدی نداشته باشد ، ۵ سال یا بیشتر دوام می آورد.

3) مدلهای قدیمی به طور کلی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند

اگر قرار نیست یک مدل جدید بخرید، برای اطمینان از کیفیت خوب ، می توان آبمیوه‌گیری را که قبل از سال ۱۳۷۰ (یا تقریباً در آن زمان) تولید شده، خریداری کرد. با این تفاوت که این  آبمیوه‌گیری ها سنگین هستند ، حمل و نقل آنها سخت است و در یافتن آموزش های اینترنتی مخصوص این مدل ها به مشکل خواهید خورد.

ابزاری که هنگام خرید آبمیوه‌گیری دست دوم باید آن ها را بررسی کرد

قطعات

آبمیوه گیری شما باید تا آنجا که ممکن است قطعات کمتری داشته باشد که به راحتی در کنار هم قرار بگیرند. تمیز کردن قطعات باید آسان باشد بطوری که پالپ میوه یا سبزیجات لای درز و شکاف آنها گیر نکند و باعث تجمع میکروب نشود. قبل از خرید آبمیوه گیری دست دو، حتما قطعات آن را به خوبی بررسی کنید. اگر قطعات آن زنگ زده بودند، از خرید آن صرف نظر کنید.

ظرف پالپ

باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا مجبور نشوید دستگاه را مدام متوقف کنید تا آن را خالی کنید. هنگام خرید آبمیوه‌گیری دست دوم ظرف پالپ و بدنه آن را از نظر شکستگی و ترک قابل توجه بطور کامل بررسی کنید. اگر بدنه آن ترک داشت، آبمیوه‌گیری را نخرید.

دهانه

قطعاً هر چقدر دهانه آبمیوه‌گیری کوچک باشد، کار شما دشوارتر است. اگر دهانه آبمیوه‌گیری بزرگ باشد، شما دیگر نیازی نیست که تکه های میوه و سبزیجات را در ابعاد کوچک برش دهید و می توانید شیبی با اندازه متوسط را بدون برش دادن داخل آن بیندازید.

تیغه

هنگام خرید آبمیوه‌ گیری دست دوم، اطمینان حاصل کنید که مونتاژ تیغه به راحتی توسط انگشتان دست قابل لمس نیست ، به خصوص با انگشتان کوچک. همچنین قبل از خرید وآوردن دستگاه به خانه، یک میوه در آن بیندازید تا مطمئنم شوید که تیغه آن تیز است.

کلام آخر

پیدا کردن اجناس دست دوم با کیفیت شانس بزرگی است. در سمساری محله همیشه طیف وسیعی از وسایل خانه مانند یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی و خشک کن دست دوم و ….. را در اختیار شما قرار می دهیم تا آنها را بازرسی کنید. در هر زمان به ما مراجعه کرده و کیفیت لوازم دست دوم ما را از نزدیک ببینید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا