مقالات محله

نکات مهم مربوط  به فروش اجناس دست دو و آنتیک

نکات مهم مربوط  به فروش اجناس دست دو و آنتیک

سمساری محله : چه خانه‌تان را اجاره کرده باشید و چه مالک آن باشید ، فضای زندگی شما طی سالها تغییر زیادی خواهد کرد.  شما دکوراسیون داخلی زیادی را امتحان خواهید کرد و با گذشت زمان می‌فهمید که به وسایل بیشتری نیاز دارید. این بدان معناست که در برخی مواقع ، مجبور خواهید شد از شر وسایل دست دومی که دارید خلاص شوید.  پس چرا با آنها  کسب درآمد نمی کنید؟  در اینجا تمام نکاتی  که باید بدانید تا بیشترین سود را در هنگام فروش وسایل دست دوم بدست آورید، وجود دارد

سمساری

وسایل را کاملاً منصفانه قیمت گذاری کنید

آیا تابحال سعی کرده‌اید اجناس یا لباس دست دوم را بصورت آنلاین خریداری کنید؟  احتمالاً چیزهایی به چشمتان خورده که بسیار گران قیمت بوده و آن وسیله را نخریده باشید. در مورد فروش وسایل قدیمی و دست دوم نیز همین امر وجود دارد.  اگر مردم وسیله شما را بسیار گران می‌دانند ، قطعا آن را خریداری نمی‌کنند. به همین دلیل است که باید قبل از فروش وسایل دست دو خود در مورد منصفانه بودن قیمت اطمینان حاصل کنید.  این را هم در نظر بگیرید که آن را با چه قیمتی خریده‌اید و خیلی وقت پیش بوده است. شما نمی‌خواهید قیمت کم بگذارید ، اما همچنین نباید آن را آنقدر بالا بگذارید که هیچ کس آن را نخرد. هنگام قیمت گذاری وسایل قدیمی و دست دوم خود واقع بین باشید.  خاطراتی که ممکن است مربوط به یک وسیله باشد تنها مربوط به شماست و هیچ ارزشی برای خریدار ندارد. هنگام قیمت گذاری ، لکه ها ،شکستگی، فرسودگی، خراش ها ، پارگی ها یا فرورفتگی ها را نیز در نظر بگیرید. قیمت های شما نباید بالاتر از میزان درخواست محصولات مشابهی باشد که در فروشگاه های وسایل دست دوم تبلیغ یا نمایش داده می شوند.

 

در مورد نحوه فروش تصمیم بگیرید

اگر می خواهید بصورت آنلاین  وسایل دست دوم خود را  بفروشید ، عکس‌ها و تمام جزئیات را در آگهی‌تان بگنجانید تا خریداران ترغیب شوند که با شما تماس بگیرند.  در صورت امکان ، اسباب و اثاثیه را به منطقه‌ای ببرید که مجبور نباشید افراد غریبه را داخل خانه‌ خود راه دهید. با یک سمساری  تماس بگیرید.  اگر فکر کنند که این وسایل را می توانند با سود به فروش برسانند ، به خانه شما می آیند ، پیشنهادی به شما ارائه می دهند و وسایل را می‌خرند.  اگرچه این بسیار راحت است ، اما ممکن است شما وسایل خود را با بهترین قیمت نفروشید، زیرا آنها فقط در صورتی خریدار هستند که فکر کنند می توانند از این معامله سود ببرند و پول زیادی به شما نمی دهند.  اگر وقت کافی ندارید و نیاز به خرید سریع وسایل جدید دارید، این ممکن است یک راه خوب برای فروش وسایل دست دوم و قدیمی باشد.

 

عکس های خوبی بگیرید

اگر به فکر فروش آنلاین وسایل دست دوم هستید ، باید بهترین عکس‌ها را از لوازمتان بگیرید.  هیچ چیزی مانند یک تصویر چشم نواز توجه کسی را به خود جلب نخواهد کرد. پرفروش وسایل دست دوم، بیشتر کاربران بر روی آگهی‌هایی که عکس دارند، کلیک می کنند. در اینجا چند نکته عکاسی وجود دارد که هرکسی می تواند در خانه خود استفاده کند:

  • از نور طبیعی استفاده کنید – لوازم خود را در تاریکی نگذارید.
  • همه چیز را نشان دهید – به طور تصادفی قسمت هایی از بسته بندی کالا را را برش ندهید و نمای نزدیکی از وسیله را در عکس به نمایش بگذارید. این نشان می دهد شما چیزی برای پنهان کردن ندارید

 

 از روش‌های درست استفاده کنید

ممکن است یک عکس هزار کلمه ارزش داشته باشد ، اما نحوه توصیف وسایل دست دوم خود همان چیزی است که خریدار را به دنبال خود می‌کشاند.  وسایل دست دوم خود را با جزئیات توصیف کنید ، خصوصاً هر آسیبی که به آن وارد شده است.  از خود بپرسید چه چیزی می خواهید بدانید و آن را یادداشت کنید ، سپس آنچه را که نوشته اید با سایر پست های وسایل دست دوم به صورت آنلاین مقایسه کنید.

قبل از انتشار، پست خود را دوباره بررسی کنید تا از اشتباهات رایجی که باعث رهاندن خریداران احتمالی می شود جلوگیری کنید. جزئیات اصلی مانند مارک وسایل  را قید کنید، تصاویری که از وسایل خود می گیرید ، همان چیزی است که باعث می شود مردم به پست شما نگاه کنند ، اما آنچه شما می نویسید ، چیزی است که باعث فروش آن‌ها می‌شود.  اگر اطلاعات شما دقیق ، واضح و بدون اشتباه تایپی باشد ، مطمئنا در کمترین زمان خریدار پیدا خواهید کرد.

 

با قیمت خیلی پایین نفروشبد

وقتی کالای دست دوم خود را قیمت گذاری می‌کنید، شما آن را با ارزش بازار و آنچه که کاملاً جدید خریداری کرده اید مقایسه کرده اید و براساس میزان فرسودگی یا کهنگی آن ، می دانید قیمت گذاری شما منصفانه است. خریدار مناسب ممکن است کمی روی قیمت چانه بزند ، زیرا این بخشی از روند فروش است.  اما اجازه ندهید یک خریدار فرصت طلب اینترنتی شما را دست کم بگیرد و باید در فروش کالای خود ضرر نکنید. اگر پیشنهاد خریدار خیلی کم به نظر می رسد ، می توانید یک پیشنهاد متقابل ارائه دهید.  چانه زدن بخشی از این روند است.  با چانه‌زدن ممکن است قیمت مورد نظر شما  تأیید شود و یا در نهایت با خلاص شدن از شر این کالا ارزش بیشتری پیدا کنید و آن را به قیمت کمتر از آنچه که می خواستید را بفروش برسانید.

 

نحوه مذاکره را بلد باشید

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یا فروش وسایل دست دوم به صورت آنلاین و حضوری هستند ، از استفاده از فنون مذاکره ترس ندارند.  آنها در این مذاکران، کالای شما را در پایین‌ترین ارزش قیمت گذاری می‌کنند تا از این معامله سود خوبی ببرند. شما باید با این افراد جدی برخورد کنید و در برابر موضع خود بایستید. اگر مشتری از خرید پشیمان شد، ناراحت نشوید.  آنها ممکن است فرد مناسبی برای خرید نباشند.

 

کلام آخر

در فروش وسایل دست دوم نباید مشکلی باشد. این نکات را برای راهنمایی در روند کار امتحان کنید تا فضای بیشتری را در خانه خود ایجاد کنید و بتوانید ﺁن را با یک چیز جدید پر کنید.

سمساری محله یکی از کامل‌ترین گروه‌بندی را برای خرید و فروش اجناس دیجیتالی، لوازم هانه، آشپزخانه و …. داراست. مزیت های این سمساری قیمت های مناسب همراه با تنوع زیاد است که باعث می‌شود دست خالی به خانه نروید. و نیز پولتان پس‌انداز می‌شود. همچنین اگر قصد فروش کالایی دارید که بی استفاده است آن را با ما به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا